مرحله مقدماتی جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی در خراسان رضوی برگزار شد + عکس
کد خبر: 4093881
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶

مرحله مقدماتی جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی در خراسان رضوی برگزار شد + عکس

هفدهمین دوره جشنواره ملی و مردمی تلاوت‌های مجلسی در مرحله‌ مقدماتی استان خراسان رضوی در منزل شهید محسن حاجی‌حسنی کارگر برگزار شد.

به گزارش ایکنا، هفدهمین دوره جشنواره ملی و مردمی تلاوت‌های مجلسی در مرحله‌ مقدماتی استان خراسان رضوی در جلسه‌ مصطفی حاجی‌حسنی کارگر، جمعه ۲۹ مهرماه در منزل شهید منا محسن حاجی حسنی کارگر برگزار شد.

این جلسه که با حضور قاریان و حافظان بین‌المللی و عاشقان قرآن برگزار شد با نظارت مصطفی حاجی حسنی کارگر و محمدرضا ملکی از اساتید و پیشکسوتان و مدیران فرهنگی و سیدحسین شریفیان دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی خراسان رضوی انجام پذیرفت.

در این محفل نورانی علاوه بر قاریان و اعضای جلسه، حافظان و قاریان بین‌المللی ازجمله محمدهادی اسفیدانی، مجتبی فرد‌فانی و رضا گلشاهی نیز حضور داشتند.

بعد از تلاوت چند تن از شاگردان مصطفی حاجی حسنی کارگر، امیرحسین دولت‌نیا، عبدالله نوری‌زاده، رضا رضایی، محسن شکفته، علی آسایش، سجاد پورمحمد و سیدمصطفی محسنی به تلاوت در بخش جشنواره پرداختند.

پایان‌بخش این جلسه نیز تلاوت رضا گلشاهی، حافظ بین‌المللی قرآن با آیاتی از سوره حجر و دعای ختم قرآن توسط ایشان بود. در نهایت از مجموع آراء مردمی و رأی ناظران جشنواره دو نفر به عنوان فینالیست‌های مرحله استانی جشنواره تلاوت‌های مجلسی انتخاب شدند.

بر این اساس رضا رضایی و علی آسایش به ترتیب بیشترین آرای مردمی و ناظران جشنواره را به دست آوردند.

همه شرکت‌کنندگان در این مجلس مهمان پدر شهید محسن حاجی حسنی کارگر بودند.

انتهای پیام
captcha