حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)، نشان از چهره واقعی استکبار داشت
کد خبر: 4095027
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)، نشان از چهره واقعی استکبار داشت

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) شیراز بار دیگر چهره واقعی استکبار را به نمایش گذاشت و باید مردم نسبت به اهداف شوم آنها آگاه شوند.

حجت‌الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد،  امروز، ۶ آبان ماه، در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد که در مصلی برگزار شد، اظهار کرد: حادثه تروریستی که در شیراز به وقوع پیوست دل هر انسان آزاده‌ای را به درد آورد و باعث اندوه بسیاری از انسانها شد. 

وی افزود: این حادثه ریشه در ترورهایی دارد که دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی می‌کنند و برای تضعیف ارزش‌های اسلامی و خدشه در وحدت کشور به‌کار می‌گیرند. 

حجت‌الاسلام نوری با اشاره تجمع حامیان اغتشاشگران در برلین، گفت: افرادی که برای حمایت از هنجارشکنی و اغتشاش در برلین تجمع کرده بودند، تجزیه طلبانی بودند که هدفی جز دودستگی در کشور و اختلاف بین مردم ندارند. 

امام جمعه بجنورد افزود: گروه‌هایی از آنارشیست‌ها، فمینیست‌ها و همجنس گرایان نیز در میان آنها بودند که هیچگونه اعتقادی به ارزش‌های انسانی ندارند. 

وی با تأکید بر اینکه جوانان فریب رسانه‌های معاند را نخورند، بیان کرد: کسانی که این روزها از هنجارشکنان حمایت می‌کنند، دشمنانی هستند که در ابتدای انقلاب ۷۲ تن از مسئولان کشور را کشتند و بارها کشور را در جنگ عراق مورد حملات شیمیایی قرار دادند و حتی در حادثه شاهچراغ به کودکان نیز رحم نکردند. 

حجت‌الاسلام نوری اضافه کرد: جوانان باید بدانند که دشمنان ما ظالمانی هستند که همواره مردم را با تحریم‌های اقتصادی و دارویی تحت فشار قرار می‌دهند. 

وی یادآور شد: دشمن نیز باید بداند که ملت ایران، مردمان روزهای سخت و حماسه‌ساز هستند به گونه‌ای که هیچگاه از آرمان‌های اسلامی دست نخواهند کشید. 

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه دانش آموزان امانت‌هایی هستند که معلمان باید در تربیت آنها باید هوشیار باشند، تصریح کرد: معلمان و اساتید باید دانش آموزان را با ارزش‌های اسلامی آشنا کنند و نگذارند تا آنها فریب دسیسه‌های دشمن را بخورند. 

وی در پایان گفت: دشمن در جنگ شناختی خود می‌خواهد دانش آموزان را به خیابان‌ها بکشاند و آنها را نسبت به ارزش‌های دینی بدبین کند.

 

 

انتهای پیام
captcha