بازسازی مدرسه روستای طراقی ترک بجنورد با همت نوجوانان مسجدی
کد خبر: 4097229
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳

بازسازی مدرسه روستای طراقی ترک بجنورد با همت نوجوانان مسجدی

مدیر کانون فرهنگی هنری شیخ بهایی مسجد سید الشهدا(ع) روستای طراقی ترک بجنورد گفت: به مناسبت روز دانش آموز، مدرسه روستای طراقی ترک بجنورد با همت 50 نفر از نوجوانان مسجدی بازسازی شد.

بازسازی مدرسه روستای طراقی ترک بجنورد با همت نوجوانان مسجدیحجت‌الاسلام محمد کاظم رضاپور، مدیر کانون فرهنگی هنری شیخ بهایی مسجد سید الشهدا(ع) روستای طراقی ترک بجنورد، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه 50 نفر از نوجوانان مسجدی عضو کانون شیخ بهایی مسجد سید الشهدا(ع) روستای طراقی ترک بجنورد در قالب گروه جهادی به کمک هم شاگردی‌های خود شتافتند و ضمن بازسازی محوطه مدرسه روستا، بسته‌های لوازم التحریر، به دانش آموزان نیازمند هدیه کردند، اظهار کرد: جمعه 13 آبان پس از حضور دانش آموزان مدرسه شهدای روستای طراقی ترک در راهپیمایی روز دانش آموز، نوجوانان مسجدی در قالب گروه جهادی محوطه مدرسه را بازسازی کردند.

وی اضافه کرد: در این گروه جهادی، 50 نفر از دانش آموزان دو مقطع ابتدایی مدرسه شهید رضایی و متوسط مدرسه شهدای روستا به همراه برخی اهالی منطقه حضور داشتند.

رضاپور همچنین اعلام کرد: 100 بسته لوازم التحریر، نیز با همیاری و مشارکت خیرین تهیه و به دانش آموزان نیازمند روستا اهداء شد که ارزش این بسته‌ها 7 میلیون تومان بود و با کمک خیرین روستا و خارج از روستا جمع‌آوری شده بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شیخ بهایی مسجد سید الشهدا(ع) روستای طراقی ترک بجنورد با تأکید براینکه طی سال اقدامات مختلفی در حوزه کمک‌های گروه‌های جهادی به دست نیازمندان می‌رسد، اضافه کرد: در حوزه توزیع گوشت، توزیع بسته‌های لوازم التحریر، اقدامات عمرانی و... از این نوجوانان استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در فعالیت‌ها گروه‌های جهادی افراد بزرگسال نیز مشارکت می‌کنند، تصریح کرد: بیشتر فعالان گروه جهادی روستا را نوجوانان تشکیل می‌دهند و موجب شده تا این اقدامات در روحیه نوجوانان نیز اثر مثبت بگذارد و کمک‌های بسیاری نیز به مردم روستا شود و ما نیز تمام تلاش خود را می‌کنیم که در کنار نوجوانان باشیم و آن‌ها را تشویق کنیم تا این فرهنگ ترویج شود.

انتهای پیام
captcha