تبدیل ایران به سوریه‌ای دیگر؛ از اهداف اغتشاشاگران است
کد خبر: 4098053
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

تبدیل ایران به سوریه‌ای دیگر؛ از اهداف اغتشاشاگران است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: اغتشاشگران به دنبال مطالبه‌گری نیستند و می‌خواهند ایران را به سوریه‌ای دیگر تبدیل کنند.

حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی از طریق تبدیل مطالبات و خواسته‌های به ‌حق مردم به اغتشاشات، اظهار کرد: راه‌ حل مشکلات جامعه مطالبه‌گری صحیح و منطقی است.

نوری با بیان اینکه مطالبه‌گری حق همه مردم است، اضافه کرد: اما اینکه مطالبه خود را چگونه و با چه ادبیاتی مطرح کنند، مهم است که نباید مطالبه‌گری به اغتشاش تبدیل شود.

وی افزود: جوان متدین، بسیجی، حزب الهی و ایرانی موقعی که می‌خواهد مطالبه‌گری کند هدفش این است که مشکلاتی که وجود دارد با مطالبه‎‌گری صحیح و منطقی او از بین برود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری اضافه کرد: جوان ایرانی ما دنبال همان ایران قوی مورد نظر مقام معظم رهبری و آرمان شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و در نقشه دشمن بازی نمی‌کند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی، ادامه داد: تا امروز آنچه اثبات شده، این است که دشمنان تعداد بسیاری اسلحه گرم را از طریق مرزهای گوناگون وارد کشور کرده‌اند تا به آشوب‌ها دامن بزنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نوری تصریح کرد: دشمنان اسلحه وارد کرده و به دست اغتشاشگران می‌دهند که با این اسلحه چه کنند؟ اسلحه دست این‌ها می‌دهند که مردم را بکشند، کشته سازی کرده و فضا را ملتهب کنند و به این طریق ایران را به سوریه دیگری تبدیل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی خطاب به دشمنان، گفت: به‌طور یقین دشمنان اشتباه فکر می‌کنند مگر می‌شود این مردم را با مردم جاهای دیگر مقایسه کرد؟ این مردم در سایه هدایت‌های مدبرانه حضرت امام خمینی (ره) و در ادامه مقام معظم رهبری بصیرت پیدا کرده و فریب توطئه‌های دشمنان خارجی و داخلی را نمی‌خورند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در پایان با اشاره به تلاش دشمنان برای تبدیل مطالبات و خواسته‌های به‌حق مردم به اغتشاشات، گفت: راه‌حل مشکلات جامعه مطالبه‌گری صحیح و منطقی است که باید در این بخش همه مردم جامعه هوشمندانه حرکت کنند.

انتهای پیام
captcha