۹ دی پاسخ آگاهانه مردم به شیطنت‌های کشورهای غربی بود
کد خبر: 4103712
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸

۹ دی پاسخ آگاهانه مردم به شیطنت‌های کشورهای غربی بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: ۹ دی ماه، پاسخ بصیرتی و آگاهانه مردم به شیطنت‌های کشورهای غربی بود.

۹ دی پاسخ آگاهانه مردم به شیطنت‌های کشورهای غربی بودبه گزارش ایکنا، حسن ناهیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی، ۹ آذرماه، در ستاد گرامیداشت یوم الله ۹ دی، دهه بصیرت و میثاق با ولایت استان اظهار کرد: ۹ دی ماه، پاسخ بصیرتی و آگاهانه مردم به شیطنت‌های کشورهای غربی بود به طوری که تمام محاسبات و برنامه‌های دشمنان را به هم ریخت.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی ماه سرنوشت کشور را تغییر داد، افزود: با تغییر راهبردی در کشور، برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی نقش بست.

ناهیدی حماسه ۹ دی را چراغ فروزان جهاد تبیین دانست و تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان می‌توانند با نوآوری در ارائه برنامه‌ها میزان اثرگذاری و ماندگاری آن را افزایش دهند.

ناهیدی تصریح کرد: فضای کشور بیش از گذشته به بصیرت‌افزایی و تبیین‌گری حادثه ۹ دی نیاز دارد بنابراین برنامه‌ریزی تمام دستگاه‌های متولی استان بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

محمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه برنامه ۱۰ شب ۱۰ مسجد و برنامه ۱۰ روز ۱۰ مدرسه در دهه بصیرت اجرا می‌شود، اضافه کرد: همانطور که حضرت زینب(س) توطئه‌های دشمنان را با بصیرت خنثی کردند، امروز نیز نیاز داریم که توطئه‌های دشمنان با بصیرت و اتحاد ملت خنثی شود.

وی با بیان اینکه دشمنان به دروغ پراکنی ذهن ملت را آشفته می‌کنند، تصریح کرد: دشمنان چرا صدای ملت که در ۱۳ آبان با آرمان‌های امام(ره) بیعت کردند را نمی‌شنوند و با دروغ پراکنی ذهن ملت را آشفته می‌کنند.

 

 

انتهای پیام
captcha