حضور فعال در عرصه جهاد تبیین، رسالت بزرگ دانشجویان
کد خبر: 4105165
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

حضور فعال در عرصه جهاد تبیین، رسالت بزرگ دانشجویان

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی طی پیامی 16 آذر روز دانشجو را به تمام دانشجویان تبریک گفت و حضور فعال در عرصه جهاد تبیین را از رسالت بزرگ دانشجویان دانست.

حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، طی پیامی 16 آذر روز دانشجو را گرامی داشت که متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دانشجویان عزیز و طلایه‌ داران‌ علم‌ و دانش؛

سلام علیکم

۱۶ آذر تجلی پایمردی و ایستادگی دانشجویان مسلمان در برابر نظام سلطه و یادآور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کرده و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده‌اند.

دانشجوی آگاه با الهام از سیره سیاسی الهی امام امت، نصایح رهبر فرزانه انقلاب و حرکت در خط سرخ شهادت، توانسته است به دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان، استقلال طلبی، آزادی خواهی و استکبار ستیزی خود را حفظ کند.

امروز رسالت بزرگ دانشجویان حضور فعال در عرصه جهاد تبیین و مبارزه با جنگ نرم دشمنان اسلام است؛ زیرا مقام معظم رهبری دانشجویان را افسران مبارزه با جنگ نرم می‌دانند؛ بنابراین دانشجویانی که در تحصیل، خودسازی و نقش آفرینی در عرصه جهاد تبیین موفقند، بهترین الگوهای نسل جوان و مایه افتخار کشور هستند و چنین دانشجویانی راه شهدا را ادامه می‌دهند.

این جانب روز دانشجو؛ روز تکریم آمیختن علم و دانش با اخلاق اسلامی و بصیرت سیاسی و روز حق گرایی و مبارزه با استبداد و استعمار را به شما دانشجویان گرامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، ان شاءلله خداوند به همه شما توفیق حرکت در مسیر تعالی و پیشرفت ایران اسلامی را که باعث خوشبختی دنیا و آخرت است مرحمت فرماید.

رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد

انتهای پیام
captcha