نفوذی‌ها برای ایجاد اختلال به دنبال فریب بازاریان هستند
کد خبر: 4105632
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

نفوذی‌ها برای ایجاد اختلال به دنبال فریب بازاریان هستند

امام جمعه موقت بجنورد گفت: برخی از نفوذی‌ها برای ایجاد اختلال در بازار به دنبال فریب بازاریان هستند که نقشه شوم آنان نیز با شکست مواجه می‌شود.

حجت‌الاسلام رضا براتی‌زاده، امام جمعه موقت بجنوردبه گزارش ایکنا، رضا براتی‌زاده، امام جمعه موقت بجنورد و رئیس کل دادگستری خراسان شمالی،  امروز ۱۸ آذرماه، در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه که در مصلی بجنورد برگزار شد، با اشاره به اینکه تردید در باورهای دینی جوانان و تغییر شناخت آن‌ها نسبت به ارزش‌های انقلابی هدف اصلی دشمن در جنگ ترکیبی است، اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای اینکه جوانان ما را نسبت به ارزش‌های دینی بی‌تفاوت کنند، بیش از ۲ ماه است که جنگ ترکیبی تمام عیاری به راه انداخته‌اند. 

وی افزود: آن‌ها در این جنگ از همه ابزارهای فرهنگی و رسانه‌ای بهره می‌گیرند و هدفی جز تغییر شناخت قشر جوان نسبت به ارزش‌های اسلامی ندارند. 

حجت الاسلام براتی‌زاده ادامه داد: در این جنگ همه تمرکز دشمن حمله به اذهان و باورها است تا مردم در محاسبات خود دچار اشتباه شوند و نفوذی‌ها را علیه نظام اسلامی همراهی کنند. 

امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر برخی جوانان فریب خوردند، گفت: برخی افراد در فضای رسانه‌ای و مجازی فریب دشمن را خوردند به خیال اینکه اغتشاشگران اکثریت هستند و نظام اسلامی در آستانه سقوط است در حالی که مردم مسلمان ایران صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و بار دیگر دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند. 

وی افزود: همچنین دانشجویان با بصیرت کشور به عنوان قشر آگاهی بخش جامعه صف خود را از دانشجو نماها جدا و اعلام کردند همچنان پای ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند. 

حجت الاسلام براتی‌زاده یادآور شد: دشمن وقتی از همراهی اقشار گوناگون در اغتشاشات ناامید شد به سراغ بازاریان رفت تا کسبه را به تعطیلی کسب و کار و اعتصاب تشویق کند. 

وی اضافه کرد: گرچه برخی نفوذی‌ها سعی در ایجاد اختلال در بازار دارند اما نقشه شوم آن‌ها برای فریب بازاریان نیز با شکست مواجه خواهد شد چون که این قشر همواره همراه نظام و انقلاب در تمامی صحنه‌های سرنوشت‌ساز بوده است.

انتهای پیام
captcha