جهاد تبیین؛ راهی برای آگاه‌سازی جوانان از اهداف دشمنان
کد خبر: 4109014
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
امام جمعه بجنورد بیان کرد:

جهاد تبیین؛ راهی برای آگاه‌سازی جوانان از اهداف دشمنان

امام جمعه بجنورد گفت: جهاد تبیین بهترین راهکار برای آگاه‌سازی جوانان از اهداف شوم دشمنان نظام است.

حجت‌الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز، دوم دی‌ماه در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه که در مصلی بجنورد برگزار شد، با اشاره به اینکه جوانان از طریق جهاد تبیین باید از اهداف دشمنان آگاه شوند، اظهار کرد: اغشاشات اخیر به صورتی هدفمند از سوی استکبار جهانی برنامه‌ریزی شده بود به گونه‌ای که ثابت کردند که هدفی جز نابودی ارزش‌های دینی در جامعه ندارند. 

وی افزود: در این حوادث، رسانه‌های معاند نیز نقش پررنگی داشتند که جدای از ترفندهای رسانه‌ای در تحریک جوانان و بدبینی آنها نسبت به اسلام به‌صورت علنی مردم را به انجام اقدامات خشونت بار تشویق می‌کردند.

حجت‌الاسلام نوری ادامه داد: در واقع نظام استکباری که مدعی حقوق بشر بود، آشکارا جوانان را تحریک می‌کرد تا به خیابان‌ها بریزند، اموال عمومی را به آتش بکشند و دست به کشتن انسان‌های بی‌گناه بزنند. 

امام جمعه بجنورد گفت: متأسفانه در این میان برخی رسانه‌های معاند نیز جوانان را تحریک به اغتشاش و ارسال فیلم می‌کردند و در قبال آن پول دریافت می‌کردند. 

وی یادآور شد: این اقدامات شوم دشمنان قبلاً در کشور سوریه نیز انجام شده بود و آنها در کشور نیز به‌دنبال آن بودند که نظام اسلامی در برابر این حوادث یا منفعل شود و یا دست به خشونت بزند اما مقام معظم رهبری با نگاه هوشمندانه خود تأکید کردند که برخی از جوانان در جریان حوادث فریب خورده‌اند و باید با جهاد تبیین آنها را آگاه کرد. 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی تصریح کرد: در این شرایط همه ما باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های گوناگون نسل آینده‌ساز کشور را نسبت به اقدامات شوم دشمن که هدفی جز نابودی اسلام نداشتند، آگاه کنیم.

 

 

انتهای پیام
captcha