«چند قطره آبان» و «سرخ به رنگ عقیق» روی آنتن می‌روند + فیلم
کد خبر: 4109885
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س)؛

«چند قطره آبان» و «سرخ به رنگ عقیق» روی آنتن می‌روند + فیلم

در ایام عزاداری حضرت زهرا(س) فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «چند قطره آبان»، «مادر مادر»، «سرخ به رنگ عقیق»، «لکنت»، «بی‌پلاک» و... روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایکنا، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «چند قطره آبان»، «مادر مادر»، «سرخ به رنگ عقیق»، «لکنت»، «بی‌پلاک» و... سه‌شنبه 6 دی ماه مصادف با شهادت حضرت زهرا(س) از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی «چند قطره آبان» به کارگردانی محمدحسین اسماعیلی و جواد اسماعیلی، سه شنبه 6 دی ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این فیلم به موضوع شهادت 400 شهید دفاع مقدس در عملیات محرم 25 آبان 1361 می‌پردازد. این فیلم در سه اپیزود است که در اپیزود اول 40 رزمنده که در اتوبوسی عازم عملیات محرم هستند آغاز می‌شود که در برگشت اتوبوس راننده حامل وسایل این رزمنده ها به شهرشان اصفهان است. آنها همگی شهید شده‌اند.

شبکه پنج سیما

فیلم تلویزیونی «مادر مادر» به کارگردانی محسن ربیعی، سه شنبه 6 دی ساعت 13:30 از شبکه پنج پخش می‌شود. داستان این فیلم درباره افسانه نيازي زن افسرده و ميانسالی است كه بيماری لاعلاجی دارد كه روی روحيه وی اثر بسيار بدی گذاشته و او را بسيار تندخو کرده است. او دختر جوانی به نام الهه را به عنوان پرستار شبانه روزی استخدام می کند. الهه به خانم نيازی محبت‌های بيشماری می‌كند و متوجه می‌شود كه فرزندان وی برای ادامه تحصيل به خارج از كشور رفته‌اند و شوهر وی نيز فوت كرده است. در این فیلم؛ ثریا قاسمی، حدیث فولادوند، بهزاد رحیم خانی و فخرالدین صدیق شریف ایفای نقش می‌کنند.

«چند قطره آبان» و «سرخ به رنگ عقیق» روی آنتن می‌روند

شبکه نمایش

فیلم تلویزیونی «سرخ به رنگ عقیق» به کارگردانی سیدروح الله حجازی، سه شنبه 6 دی ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود. داستان فیلم درباره پیرزنی است به نام ننه عقیق که سال هاست که پسرش بهروز مفقودالاثر است و حالا که می‌خواهند جسدش را بیاورند به جنوب بازگشته است. او به خانه زهره و همسرش مسعود رفته است. زهره نامزد بهروز بوده که پس از اینکه بهروز مفقود شده با مسعود ازدواج کرده و یک دختر به نام تارا دارند.  رابعه مدنی، علی دهکردی، شیوا ابراهیمی، گیلدا ویشکی و میثم راشدی در فیلم تلویزیونی «سرخ به رنگ عقیق» بازی کرده‌اند.

شبکه کودک

فیلم تلویزیونی «لکنت» به کارگردانی محمدرضا حاجی‌غلامی، سه شنبه 6 دی ساعت 14 از شبکـه کودک پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: سارا خواهر رسول لکنت زبان دارد، معلم به رسول توصیه می کند که به سارا کمک کند که با مطالعه کتاب، لکنت زبانش از بین  برود، اما رسول که می‌بیند در روستا کتابخانه‌ای وجود ندارد، با کمک دوستانش و حاج رسول مغنی کتاب‌هایی را امانت می‌گیرد و آنها را در حیاط مسجد می‌گذارد، باران سختی بارش می‌گیرد، رسول برای محافظت از کتاب‌ها یک بنر آیت الکرسی راروی آنها می‌‌کشد.‌ مقیمی و محسن عالم‌زاده در این فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه فراتر (4k)

فیلم پویانمایی «بی‌پلاک» به کارگردانی اسماعیل یوسفی، سه شنبه 6 دی ساعت 14:30 از شبکه فراتر پخش خواهد شد. این انیمیشن فصل چهارم «سلام بر ابراهیم» که روایتی از زندگی شهید ابراهیم هادی است. ماجراهایی که شهید ابراهیم هادی در جبهه غرب داشته و اتفاقاتی که در جبهه جنوب برای وی رخ داده و به ویژه رخدادهای کانال کمیل به نمایش گذاشته می‌شود تا زمان شهادت.

انتهای پیام
captcha