دشمن با فتنه‌گری در پی تخریب درونی جامعه است
کد خبر: 4110972
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲

دشمن با فتنه‌گری در پی تخریب درونی جامعه است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: دشمن با فتنه‌گری و فتنه انداختن در جامعه به دنبال خراب کردن خانه مردم است.

حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام و المسلمین رضا نوری، امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، امروز در جمع کارکنان تیپ 130 احتیاط پایه شهید عبدالله دلجویان ارتش در بجنورد، با اشاره به اینکه گاهی موریانه شروع به خوردن چوب‌ها از درون می‌کند که قابل‌رؤیت نیست و کاری که فتنه می‌کند تخریب از این نوع است، اظهار کرد: دشمن با فتنه‌گری و فتنه انداختن در بین مردم می‌خواهد خانه آن‌ها را خراب کند.

امام‌جمعه بجنورد گفت: فتنه از قتل بدتر است؛ زیرا فتنه ذهن را درگیر می‌کند و در سطح کلان یعنی با دست خود یک نظام را از بین بردن.

وی گفت: در انتخابات سال ۸۸ میزان مشارکت مردم در انتخابات ۸۶ درصد بود که این یک موفقیت بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران است؛ اما در آن سال درحالی‌که نفر اول با نفر دوم اختلاف زیادی در آرا داشت نفر دوم به‌غلط ادعای تقلب کرد و فتنه ایجاد شد؛ اما مردم با بصیرت و موقعیت‌شناسی به خیابان‌ها آمده و باعث از بین رفتن فتنه شدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نوری همچنین با اشاره به سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی گفت: ۴۰ سال مبارزه و جهاد در راه خدا و خدمت به مردم این شهید خالصانه بود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: عظمت شهید سلیمانی به متدین بودن و ولایی بودن او است؛ به همین دلیل می‌بینیم خون او برای دشمنان از خودش ترسناک‌تر و برای مردم ایران تحرک‌بخش است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از کارکنان نمونه تیپ 130 احتیاط پایه شهید عبدالله دلجویان ارتش تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان احتیاط پایه ارتش مستقر در بجنورد با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha