نسل جوان باید ادامه دهنده مسیر شهید سلیمانی باشند
کد خبر: 4112578
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

نسل جوان باید ادامه دهنده مسیر شهید سلیمانی باشند

امام جمعه بجنورد گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک الگو برای جامعه اسلامی بود و نسل جوان باید مسیر این شهید بزرگوار را ادامه دهند.

حجت‌الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز ۱۶ دی ماه، در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه که در مصلی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی،  آیت‌الله مصباح یزدی و امیر کبیر جزو افرادی بودند که برای کشور زحمات بسیار زیادی کشیدند.

وی با تأکید براینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک الگو در جامعه اسلامی شناخته شد و جوانان باید مسیر این شهید بزرگوار را ادامه دهند، افزود: سردار دلها در میدان نبرد شجاع و مبارز بود و س از میدان نبرد نیز دست از راز و نیاز با خداوند متعال نمی‌کشید که نشان از تقوای بالای آیت شهید بزرگوار دارد. 

حجت‌الاسلام نوری با بیان اینکه معامله با خداوند باعث برکت در زندگی خواهد شد که شهادت از این گونه معامله‌ها هست، افزود: این معامله فقط برای شهید نیست، خانواده شهدا نیز در این معامله شریک هستند چون بهترین چیزی که داشتند را در راه خدا فدا کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با لشاره به اينکه همه مردم نسبت به هم حق و حقوقی دارند که باید نسبت به هم رعایت کنیم، ادامه داد: اگر همه این حقوق را نسبت به هم رعایت کنیم آسیب‌های اجتماعی نیز کمتر خواهد شد. 

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: یکی از مواردی که در انتخاب محل زندگی باید دقت کرد، همسایگان هستند، چون همسایگان در تربیت فرزندان تأثیر مستقیم دارند و نباید این موضوع را موضوعی پیش پا افتاده بدانیم.

انتهای پیام
captcha