«هفت» از شبکه سوم رفت
کد خبر: 4114577
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
معاون سیما خبر داد

«هفت» از شبکه سوم رفت

برمهانی خبر داد: «هفت» به خاستگاه اصلی که شبکه نمایش است می‌رود و به شکل ویژه در شبکه نمایش و از این پس در سال‌های آتی در همین شبکه تولید خواهد شد.

به گزارش ایکنا محسن برمهانی؛ معاون سیما در گفتگو با برنامه «استودیو هشت» رادیو نمایش که پنجشنبه همزمان با اختتامیه جشنواره عمار روی آنتن رفت درباره تعامل با جشنواره‌های سینمایی بیان کرد: هرچقدر جشنواره‌های کشور به سمت مردم و آحاد مردم برود طبیعتاً استقبال سازمان صداوسیما به عنوان رسانه مردم و هم‌افزایی و تعاملش هم بیشتر خواهد شد.

معاون سیما درباره برنامه‌های سینمایی همزمان با ایام جشنواره فیلم فجر نیز بیان کرد: امسال علاوه بر برنامه «هفت» که سرقفلی است و برایمان خیلی جدی است، برنامه‌های دیگری هم داریم. «هفت» به خاستگاه اصلی که شبکه نمایش است می‌رود و به شکل ویژه در شبکه نمایش و از این پس در سال‌های آتی در همین شبکه تولید خواهد شد.

برمهانی در ادامه گفت: در شبکه‌های دیگر هم ویژه برنامه‌هایی داریم که از جشنواره فجر به صورت روزانه گزارش تهیه می‌شود. یک برنامه تخصصی هم در یکی از شبکه‌های اصلی داریم که به صورت شبانه و گفت‌وگومحور روی آنتن می‌رود. در عین حال دو برنامه سینمایی اصلی و ویژه داریم که یکی «هفت» و یکی هم برنامه‌ای شبانه است.

لازم به ذکر است که برنامه هفت در طی سال‌های مختلف مجریان زیادی را داشته است و در سال‌های اخیر به دلیل استفاده از منتقدان ثابت و تغییرات سیاستی مخاطبان زیادی را از دست داده بود.

انتهای پیام
captcha