اعلام فراخوان «حمایت از اجرای طرح‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه‌ای» در خراسان‌شمالی
کد خبر: 4117180
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

اعلام فراخوان «حمایت از اجرای طرح‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه‌ای» در خراسان‌شمالی

فراخوان «حمایت از اجرای طرح‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه‌ای» در راستای تقویت رویکرد عدالت فرهنگی، توزیع مناسب و متناسب بودجه و اعتبارات تخصیص یافته، مردم‌یاری حوزه فرهنگی و بهره‌مندی از ایده‌های خلاق فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه‌ای منتشر شد.

تقی صادقیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، تقی صادقی، مدیرکل ادراه ارشاد خراسان شمالی، امروز، 5 بهمن گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه؛ اجرای طرح‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه‌ای استان را به مؤسسات و مراکز واجد شرایط واگذار می‌کند.

وی اظهار کرد: گسترش و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، افزایش نشاط اجتماعی و امیدآفرینی، قرآن و عترت، روستا و عشایر، جهاد تبیین، ایثار و شهادت، تقریب مذاهب، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، رسانه، امر به معروف و نهی از منکر و بازار پردازی فرهنگی و هنری و... از جمله اولویت‌های اصلی برای حمایت از اجرای طرح‌های ارائه شده در این فراخوان است.

صادقی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای مطالعه جزئیات فراخوان و ثبت طرح خود تا دهم بهمن‌ماه سال جاری فرصت دارند به تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی به آدرس khsh.farhang.gov.ir مراجعه و طرح‌های اجرایی خود را برای عناوین و موضوعات مشخص شده، پس از تکمیل به شماره ۰۹۱۵۱۲۰۱۵۳۴ در پیام‌رسان‌ «ایتا» ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha