برگزاری 4700 برنامه شاخص طی دهه فجر در خراسان شمالی
کد خبر: 4118425
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹

برگزاری 4700 برنامه شاخص طی دهه فجر در خراسان شمالی

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی از برگزاری بیش از 4700 برنامه شاخص طی این دهه در استان خبر داد.

برگزاری 4700 برنامه شاخص طی دهه فجر در خراسان شمالیبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل محمدی، رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی،  در نشست خبری که عصر امروز به مناسبت دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌ها مختلف، قرار است 4 هزار و 768 برنامه شاخص در قالب 26 کمیته طی دهه مبارک فجر در استان برگزار شود.

وی افزود: این تعداد، برنامه‌های شاخص در استان است و از ریز شدن در آمار خودداری کردیم چرا که در غیر این صورت شاید به 100 هزار عنوان نیز می‌رسید.

وی تأکید کرد: در همه روستاهای استان، ستاد دهه فجر تشکیل و رئیس و اعضای آن‌ها نیز منصوب شده‌اند. همچنین همه ادارات نیز در برنامه‌هایی در این دهه دارند که جزو آمار برنامه‌های شاخص نیست؛ چرا که به دنبال آمارسازی و تکیه بر کمیت نبودیم و کیفیت برای ما اهمیت دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی همچنین گفت: این تعداد برنامه در استان قرار است در 26 قالب برگزار شود که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری 517 جشن، 468 مراسم معنوی، 371 نمایشگاه، 224 سخنرانی تبیینی، 84 بازدید، برگزاری مسابقه، کارگاه آموزشی، موسیقی، همایش، اردو، دیدار، بیانیه و... اشاره کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی ادامه داد: بین این 4700 عنوان برنامه شاخص، 90 برنامه ویژه نیز از دل آن‌ها بیرون آمده که تاکید بسیاری بر آن‌ها داریم. 10 شب 10 مسجد، 10 جشن 10 محله، زنگ انقلاب، مهمانی لاله‌ها و... بخشی از برنامه‌هایی است که در این ایام برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام
captcha