فعالیت ۱۲ کمیته در ستاد دهه فجر شهرستان شیروان
کد خبر: 4118530
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲

فعالیت ۱۲ کمیته در ستاد دهه فجر شهرستان شیروان

رئیس ستاد دهه فجر شیروان گفت: ۱۲ کمیته در ذیل ستاد دهه فجر شیروان فعال است تا این ایام مبارک، باشکوه برگزار شود.

فعالیت ۱۲ کمیته در ستاد دهه فجر شهرستان شیروانمحمد محمدزاده قانعی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات و ستاد دهه فجر شیروان، در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: در ایام الله دهه فجرامسال در این شهرستان افزون بر یک هزار برنامه در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، مذهبی و اجتماعی اجرا خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر شیروان، نگاه ویژه به برنامه‌های دهه فجر و انجام وظایف به عنوان تکلیف از سوی مسئولان را یک وظیفه اجتماعی، حقیقی و حقوقی دانست.

محمدزاده قانعی بیان کرد: همه مسئولان و مردم در جهت حفظ و اشاعه فرهنگ اسلامی، انقلابی و انتقال آن به نسل جدید و آینده مسئول هستند و توجه به دهه مبارک فجر نیز اهمیت بالایی به ویژه در شرایط فعلی دارد.

وی با برشمردن خدمات دولت در شیروان بر تبیین و انعکاس این عملکرد توسط رسانه‌ها تأکید کرد و افزود: از رسانه‌ها انتظار می‌رود دستاوردها و اقدامات دولت و نظام در استان و شهرستان شیروان را تبیین کرده و به اطلاع مردم برسانند. این دستاوردها و خدمات در شرایطی که کشور ما در تحریم‌های ظالمانه به سر می‌برد، ارزشمند است.

رئیس ستاد دهه فجر شیروان گفت: ۲۲ بهمن جشن ملی و نعمت بزرگ الهی به ملت ایران است که باید همواره از این نعمت پاسداری کرده و با حضور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به استکبار جهانی «نه» بگوییم.

محمدزاده قانعی پیروزی انقلاب اسلامی را مهمترین رویداد قرن بیان کرد و گفت: باید این ارزش‌های انقلاب اسلامی حفظ شده مسیر آن با توجه به نیازهای مردم و آرمان‌های انقلاب، جلو رود.

انتهای پیام
captcha