دهه فجر، دهه احیای انقلاب است
کد خبر: 4118967
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

دهه فجر، دهه احیای انقلاب است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: دهه فجر دهه احیای انقلاب، ایام بازخوانی و بازگویی انقلاب است.

حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام و والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، در مراسم گرامیداشت سالروز ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی به میهن و زنگ انقلاب که ۱۲ بهمن ماه در محل میدان شهید بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: ایام دهه فجر، ایام بازخوانی و بازگویی انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، دستاورد امام خمینی(ره) است، افزود: دهه فجر، دهه احیای یاد و خاطره شهدا است.

وی ادامه داد: امروز آمده‌ایم تا با آرمان‌های شهیدان، ولایت و رهبری و ارزش‌هایی که برای آن‌ها انقلاب شده است، بیعت کنیم.

حجت‌الاسلام نوری تصریح کرد: دهه فجر، دهه تجدید بیعت ملت ایران با تمام چیزهایی است که به خاطر آن‌ها انقلاب شده است.

وی بیان کرد: در نظام گذشته به دین هیچ توجهی نمی‌شد، ارزش‌های دینی به فراموشی سپرده شده و قرآن کنار گذاشته بود اما مردم قیام کردند تا دین، عفت و پاکدامنی را دوباره احیا کنند.

وی تاکید کرد: در آن زمان با رژیم پهلوی مبارزه کردیم به علت اینکه به دین توهین شده بود و امروز نیز نظام استکباری همان مسیری را طی می‌کند رژیم پهلوی طی کرده بود.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: امروز نیز نظام استکباری با نوشتن کتاب علیه دین و عقاید، آتش زدن و توهین کردن به قرآن کریم، اعمال تحریم‌های ظالمانه همان مسیر را طی می‌کنند اما تا زمانیکه این شیاطین باشند و با دین خدا دشمنی کنند، پیروان دین نیز مقتدرانه در صحنه هستند و نفرتشان را به آن‌ها اعلام می‌کنند.

وی تصریح کرد: نام شهید قاسم سلیمانی می‌ماند اما آن‌ها محو می‌شوند و دین اسلام و قرآن کریم پابرجا خواهد ماند و مکاتب و عقاید آن‌ها از بین خواهد رفت.

حجت الاسلام نوری گفت: رژیم پهلوی به سرکردگی آمریکا به عظمت ایران توهین می‌کردند، آمریکا عزل و نصب‌ها را بدون در نظر گرفتن نظر و رای مردم انجام می‌داد و مردم به پا خواستند قیام کردند تا استقلال و آزادی خود را به دست آوردند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر نیز بیان کرد: در این اغتشاشات نیز دشمن به نتجیه رسید و اعتراف کرد که قدرت از بین بردن انقلاب اسلامی را ندارد.

گفتنی است این مراسم امروز با حضور مردم، دانش آموزان و مسئولان برگزار شد که خواندن سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان و برگزاری رژه موتوری از جمله برنامه‌هایی بود که در این مراسم برگزار شد.

انتهای پیام
captcha