لزوم اهتمام مسئولان برای حضور در نمازهای جماعت ادارات
کد خبر: 4122717
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

لزوم اهتمام مسئولان برای حضور در نمازهای جماعت ادارات

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: نخستین کار مسئولان احیای نماز است و مدیران باید نخستین نفراتی باشند که در برگزاری نماز جماعت ادارات حاضر می‌شوند زیرا این موضوع سبب اصلاح شدن افراد می‌شود.

حجت‌الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز، 28 بهمن‌ماه در آیین سیاسی ـ عبادی نماز جمعه که در مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: نخستین کار مسئولان احیای نماز است و مدیران باید نخستین نفراتی باشند که در برگزاری نماز جماعت ادارات حاضر می‌شوند؛ چرا که این موضوع نه تنها سبب اصلاح شدن افراد می‌شود، بلکه توان و انرژی را نیز برای خدمت به مردم افزایش می‌دهد. 

وی تأکید کرد: مدیران و کارمندان، در عین اینکه وظایف اداری مربوط به خود را انجام می‌دهند نمی‌توانند نسبت به حجاب بی‌تفاوت باشند و خودشان را با آن بی‌ارتباط بدانند. 

امام جمعه بجنورد ادامه داد: پوشش، عفاف و حیا نیز دستور خداوند است و در قرآن و دین اسلام بر آن تاکید شده و قانون کشور است و باید برای گرفتن خدمات، این موضوع تذکر داده شود. 

حجت الاسلام نوری بیان کرد: حجاب، برای مستحکم شدن بنیان خانواده وضع شده است پس باید به افرادی که حجاب را رعایت نمی‌کنند، تذکر داده شود. 

وی تصریح کرد: همان‌گونه که در یک رستوران اگر غذای نامناسب توزیع شود به آن تذکر داده می‌شود و بهداشت باید رعایت شود سایر قوانین نیز از جمله حجاب باید در کشور مورد تاکید قرار داشته باشد. 

امام جمعه بجنورد همچنین گفت: نظام اسلامی ایران دستاوردهای بسیاری در ۴۴ سال گذشته داشته است که پزشکی، هسته‌ای، دفاعی، صنعت، راهسازی، گازرسانی، برق رسانی و... بخش کوچکی از دستاوردهای آن به حساب می‌آیند و در همین دهه فجر گذشته نیز طرح‌های بزرگی در استان و کشور به بهره برداری رسید که باید تبیین شود. 

حجت الاسلام نوری ادامه داد: البته تبیین دستاوردها به معنای عدم بیان کمبودها و نقدها نیست؛ بلکه نقدها نیز باید بیان شود که تورم یکی از آن‌ها است و راه‌حل‌های آن نیز باید بررسی شود. کاهش ارزش پولی نیز باید به جد پیگیری شود. 

وی گفت: ملت شریف ایران شایسته بهترین‌ها است و خدمت به این ملت رضایت خداوند را به‌دنبال دارد که می‌تواند سبب عاقبت بخیری شود.

 

 

انتهای پیام
captcha