حمایت کمیته امداد زنجان از ۷۲ نخبه قرآنی، علمی، ورزشی و هنری استان
کد خبر: 4125041
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳

حمایت کمیته امداد زنجان از ۷۲ نخبه قرآنی، علمی، ورزشی و هنری استان

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) استان زنجان گفت: در حال حاضر ۷۲ نخبه قرآنی، علمی، ورزشی و هنری تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند.

کمیته امداد امام خمینی (ره)

به گزارش ایکنا از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) استان زنجان، روح‌اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) استان زنجان، صبح امروز ۹ بهمن، افزایش حمایت از نخبگان زیر پوشش را یکی از رویکردهای اصلی این نهاد دانست و افزود: کمیته امداد برای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت یک وظیفه عام و برای برنامه‌ریزی رشد نخبگان یک وظیفه ویژه دارد که با این نگاه به توانمندسازی بیشتر جامعه کمک می‌شود.

وی با بیان اینکه در زمینه‌های علمی، پژوهشی، ورزشی، فرهنگی و ... نسبت به شناسایی مددجویان نخبه اقدام شده است، افزود: تعامل و هم‌افزایی با سایر نهاد‌ها و سازمان‌ها و احصا و اولویت‌بندی مشکلات نخبگان در حوزه دانش‌آموزی و دانشجویی در دستور کار کمیته امداد استان قرار دارد.

صالحی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷۲ نخبه قرآنی، علمی، ورزشی و هنری تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، اضافه کرد: همواره برای افزایش ظرفیت‌های فکری و روحی مددجویان نخبه تا رسیدن به عرصه کسب و کار، برنامه‌های مختلف حمایتی در دستور کار بوده است و با همین اقدامات اثرگذار کمیته امداد استان زنجان جزو ۱۰ استان نخست در حمایت از این گروه از جامعه هدف قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) استان زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر قریب به ۸ هزار دانش‌آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بوده و از خدمات این نهاد در بخش‌های مختلف استفاده می‌کنند.

انتهای پیام
captcha