چاپ ۱۸ عنوان کتاب در انتشارات جهاددانشگاهی کردستان
کد خبر: 4128980
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹

چاپ ۱۸ عنوان کتاب در انتشارات جهاددانشگاهی کردستان

مسئول انتشارات جهاددانشگاهی کردستان از انتشار ۱۸ عنوان کتاب طی امسال در انتشارات جهاددانشگاهی خبر داد و گفت: بیشتر کتاب‌های چاپ شده انتشارات جهاددانشگاهی علمی ـ دانشگاهی بوده است.

کتاب

صفورا آژنگ، مسئول انتشارات جهاددانشگاهی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا، به عملکرد واحد انتشارات جهاددانشگاهی کردستان اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون 18 عنوان کتاب در انتشارات جهاددانشگاهی کردستان به چاپ رسید.

وی با اشاره به اینکه ناشران این کتاب‌های چاپ شده از اساتید دانشگاه‌های استان‌های مختلف کشور بوده‌اند، افزود: بیشتر کتاب‌های چاپ شده انتشارات جهاددانشگاهی علمی - دانشگاهی و در حوزه علوم تربیتی و مدیریت بوده است.

مسئول انتشارات جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: علوم تربیتی، مدیریت، عمران، معماری و زمین‌شناسی از موضوعات کتاب‌های چاپ شده در واحد انتشارات جهاددانشگاهی کردستان می‌باشد.

وی با اشاره به برگزاری هشتمین گردهمایی مدیران شعب انتشارات جهاددانشگاهی سراسر کشور طی امسال در تهران گفت: استان کردستان امسال برای دومین سال پیاپی از بین شعب انتشارات سراسر کشور شایسته تقدیر شناخته شد.

آژنگ با اشاره به اینکه انتشارات جهاددانشگاهی کردستان از سال ۹۰ فعالیت خود را در سطح استان کردستان آغاز کرده است، افزود: طی دو سال گذشته سازمان انتشارات جهاددانشگاهی کردستان با انجام اقدامات و فعالیت‌های مؤثر نقش خود را در این عرصه به خوبی ایفا کرده است.

وی در پایان یادآور شد: سازمان انتشارات جهاددانشگاهی کردستان طی امسال در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به ویژه بین قشر دانشجویی رویدادهای فرهنگی، مسابقات کتاب سه‌دقیقه‌ای، فصل سخن، نشست معرفی کتاب و ... را به صورت مجازی و حضوری برگزار کرده است.

انتهای پیام
captcha