تردد 8 میلیون تردد در جاده‌های سمنان
کد خبر: 4130850
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷

تردد 8 میلیون تردد در جاده‌های سمنان

جانشین انتظامی استان سمنان گفت: از ابتدای سال جاری و توسط دستگاه‌های تردد شمار، هشت میلیون تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

ارسالی// تردد 8 میلیون تردد در جاده‌های سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدعلی میراحمدی، جانشین انتظامی استان، روز گذشته، 11 فروردین، در نشست قرارگاه نوروزی به میزبانی فرماندهی انتظامی با بیان اینکه هشت میلیون تردد از اول سال در جاده‌های استان ثبت شده اظهار کرد: پلیس راه استان با مسئول سازی دستگاه‌های دولتی، استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و تجهیزاتی مضاعف، همکاری با یگان پهپادی استان برای رصد جاده‌ها، تمام تلاش و همت خود را برای کاهش تصادفات در نوروز ۱۴۰۲ داشته است.

به گفته وی با توجه به شرایط اقلیمی یکنواخت در راه‌های مواصلاتی استان بیشترین آمار تصادفات جاده‌ای مربوط به واژگونی و خواب‌آلودگی رانندگان است.

جانشین انتظامی استان با اشاره به اینکه این استان در مسیر یکی از اصلی‌ترین راه‌های مواصلاتی کشور قرار دارد، اظهار کرد: پلیس استان با برقراری گشت‌های هوشمندانه و هدفمند برقراری ایست و کنترل‌های مناسب توانست علاوه بر کشفیات مهم و حائز اهمیت در خصوص قاچاق کالا و سوخت گام مثبت و تأثیرگذاری در زمینه جلوگیری از اختلال امنیت اقتصادی کشور بردارد.

میراحمدی با اشاره به برنامه‌ریزی دقیق و کاربردی پلیس استان در قرارگاه مبارزه با سرقت یادآور شد: پلیس‌های تخصصی استان برای برخورد با سارقان و حتی رصد مجرمانی که در استان‌های مجاور مرتکب جرم شده‌اند، علاوه بر برقراری تعامل سازنده با سایر استان‌ها، با اجرای طرح‌های مقتدرانه و ضربتی نتایج خوبی در زمینه دستگیری و کشف اموال مسروقه داشتند.

انتهای پیام
captcha