رونمایی از کتاب «در آستان امام رضا(ع)» به ۴ زبان زنده دنیا
کد خبر: 4132429
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲

رونمایی از کتاب «در آستان امام رضا(ع)» به ۴ زبان زنده دنیا

مدیر زائرین غیرایرانی حرم مطهر رضوی از چاپ و رونمایی کتاب «در آستان امام رضا علیه السلام» ویژه کودکان به 4 زبان زنده دنیا خبرداد.

کتاب «در آستان امام رضا(ع)» به ۴ زبان زنده دنیابه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد ذوالفقاری، مدیر زائرین غیرایرانی حرم مطهر رضوی از چاپ و رونمایی کتاب «در آستان امام رضا(ع)» ویژه کودکان به همت مدیریت زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی به زبان‌های فارسی، اردو، آذری و عربی در سال جاری خبر داد و گفت: این کتاب، داستان كودكی 10 ساله به نام «رضا» است كه با والدينش به مشهد مقدس مشرف می‌شود.

وی ادامه داد: در این داستان، «رضا» علاوه بر زیارت امام رضا(ع) با همراهی يكی از خدام حرم مطهر، با سیره زندگانی امام رئوف و بعضی از اماکن متبرکه رضوی آشنا می‌شود.

مدیر زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی افزود: کتاب «در آستان امام رضا(ع)» برای گروه سنی 6 تا 11 سال طراحی شده است.

ذوالفقاری تصریح کرد: مطالب اين كتاب در قالب داستان، بازی و سرگرمی است و برخی مطالب كتاب در هشت «فلش كارت» همراه كتاب، ارائه می‌شود.

وی تأکید کرد: معرفی زندگينامه مختصر امام رضا(ع)، احاديث فضيلت زيارت امام رضا(ع)، آشنايی با بخش‌های مختلف حرم مطهر از جمله صحن‌ها، رواق‌ها، ميهمانسرای حضرت، دارالقرآن کریم، آشنايی با نماز خواندن و آشنایی با برخی شخصيت‌ها و دانشمندان ايرانی و ... از جمله مطالبی است که در قالب تصویرسازی و زبان کودکانه در این کتاب، چاپ شده است.

انتهای پیام
captcha