جذب 7۰۰ حامی ایتام در همدان از ابتدای ماه رمضان
کد خبر: 4132499
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹

جذب 7۰۰ حامی ایتام در همدان از ابتدای ماه رمضان

سرپرست معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان از جذب 738 حامی یتیم جدید از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون خبر داد.

اکرام ایتامغلامرضا مجیدی، سرپرست معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد در زمینه جلب مشارکت‌های مردمی است، اظهار کرد: حامیان می‌توانند با انتخاب یک یا چند فرزند معنوی و پرداخت ماهیانه کمک‌های خود یاریگر آنها باشند.

وی یادآور شد: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال، 738 حامی نیکوکار برای ایتام و محسنین این استان جذب شده است. همچنین همزمان با هفته اکرام ایتام از سالروز ولادت امام حسن(ع) تا شهادت حضرت علی(ع) برنامه‌ریزی برای جذب حامی برای ایتام در قالب دو طرح «اکرام» و «محسنین» عملیاتی شد و هموطنان می‌توانند به‌صورت مستقیم ماهیانه مبالغی را به حساب ایتام واریز کنند.

مجیدی شمار فرزندان تحت حمایت طرح محسنین و اکرام ایتام را بیش از 14 هزار نفر برشمرد و افزود: مجموع حامیان این نهاد، پیش از ماه مبارک رمضان 49 هزار و 426 خیر بودند که هم‌اکنون این رقم به 50 هزار و 164 نفر افزایش‌یافته است. حامیان امسال از ابتدای ماه مبارک رمضان دو میلیارد و 700 میلیون تومان به فرزندان تحت حمایت خود در قالب مساعدت ماهیانه کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه هریک از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد دارای شماره کارت‌بانکی اختصاصی هستند، تأکید کرد: تمامی کمک‌های نقدی حامیان نیکوکار به‌صورت مستقیم به‌ حساب فرزندان معنوی واریز می‌شود و همشهریان نوع‌دوست برای مشارکت در این طرح و پذیرش حمایت ایتام و فرزندان نیازمند، می‌توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان، از پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir نیز استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha