رئیس دانشگاه لرستان از دبیرخانه جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌ها بازدید کرد
کد خبر: 4137209
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

رئیس دانشگاه لرستان از دبیرخانه جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌ها بازدید کرد

علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان به همراه معاون فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه از دبیرخانه جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور بازدید کرد.

دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشوربه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه امروز، 9 اردیبشهت‌ماه از دبیرخانه سی‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور واقع در ساختمان مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان بازدید کردند.

این جشنواره قرآنی قرار است از 16 تا 19 اردیبهشت‌ماه جاری به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شود که علی نظری، رئیس جشنواره و محمد حیاتی، دبیر این جشنواره قرآنی هستند.

علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در بازدید از دبیرخانه سی‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های کشور (دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم)، ضمن گفت‌وگو با کارشناسان دبیرخانه بر برگزاری هرچه کیفی‌تر جشنواره مذکور تأکید کرد.

یادآور می‌شود، جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور از جمله معتبرترین رویدادهایی است که این دوره یعنی دوره سی‌وهفتم آن، به میزبانی دانشگاه لرستان خواهد بود.

کمیته‌های مختلفی برای برگزاری این رویداد معتبر فرهنگی، دینی، مذهبی و اجتماعی در دانشگاه لرستان تشکیل شده است که این روزها مشغول فعالیت مستمر هستند.

انتهای پیام
captcha