تجلیل قرآن‌آموزان احسن‌الحدیث از استاد موسوی‌بلده
کد خبر: 4138863
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

تجلیل قرآن‌آموزان احسن‌الحدیث از استاد موسوی‌بلده

همزمان با گرامیداشت مقام معلم، طی مراسمی از سوی قرآن‌آموزان مؤسسه قرآنی احسن‌الحدیث تهران از سیدمحسن موسوی‌بلده تجلیل شد.

تجلیل قرآن‌آموزان احسن‌الحدیث از «سیدمحسن موسوی‌بلده»به گزارش ایکنا، در راستای تجلیل از معلم و هفته گرامیداشت مقام معلم، قرآن‌آموزان و کادر اجرایی، اداری و مربیان مؤسسه احسن‌الحدیث طی مراسمی از سیدمحسن موسوی‌بلده، خادم‌القرآن و مدیر مؤسسه قرآنی احسن‌الحدیث تهران تجلیل کردند.

همچنین در خبر دیگری از مؤسسه احسن‌الحدیث آمده است؛ دوره‌های آموزشی صحیح‌خوانی، تجوید، وقف و ابتدا، صوت و لحن، صداسازی، آشنایی با فنون ترتیل، حفظ ترتیبی و موضوعی قرآنی، ترجمه و مفاهیم، تدبر در قرآن به صورت حضوری و مجازی ویژه بانوان و آقایان و خردسالان در سطوح مبتدی تا پیشرفته برگزار می‌شود.

همچنین دوره‌های تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی، صوت و لحن، تجوید، حفظ با هدف تربیت مربیان متخصص تحت گروه آموزشی سیدمحسن موسوی‌بلده، پیشکسوت قرآنی کشورمان همراه با اعطای گواهینامه از سوی سازمان تبلیغات اسلامی برپا می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 02133326140 و 09195526526 تماس بگیرند یا به کانال این مؤسسه در ایتا به نشانی Ahsanalhadith_quran مراجعه کنند.

مؤسسه قرآنی احسن‌الحدیث در میدان امام حسین(ع)، خیابان 17 شهریور، خیابان صفای شرقی، پلاک 497 قرار دارد.

انتهای پیام
captcha