شهادت 33 فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی و پاسخ مقاومت + فیلم
کد خبر: 4140542
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
با تحولات فلسطین

شهادت 33 فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی و پاسخ مقاومت + فیلم

در پنجمین روز متوالی از حملات جنایت‌کارانه ارتش رژیم صهیونیستی نوار غزه تعداد شهدای فلسطینی به 33 نفر از جمله 6 کودک و سه زن رسید از سویی وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با اسماعیل هنیه ضمن بررسی آخرین تحولات فلسطین، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه ده ها هدف و موضع را در نوار غزه بمباران کردند.

بیشتر اهداف بمباران شده در غزه ساختمان‌های مسکونی بوده که طی آن شماری به شهادت رسیده و ده ها نفر هم زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرد که از آغاز حمله دشمن صهیونیستی به غزه تا این لحظه 33 فلسطینی از جمله 6 کودک و 3 زن به شهادت رسیده و 147 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از آغاز حملات به غزه تا این لحظه بیش از 250 هدف مربوط به جهاد اسلامی را در نوار غزه بمباران کرده است.

 از سویی در حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس نیز دو فلسطینی به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

تماس تلفنی وزیر امور خارجه کشورمان با اسماعیل هنیه

در تماس تلفنی حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران با اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، آخرین تحولات فلسطین و تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

امیرعبداللهیان در این گفت‌وگو، حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و ترور هدفمند رهبران مقاومت، هدف قرار دادن اماکن مسکونی و کشتار مردم بی‌گناه فلسطین به‌ویژه زنان و کودکان و نقض آشکار حقوق بشر توسط این رژیم را به شدت محکوم کرد و این اقدامات را نشانه ضعف و درماندگی صهیونیست‌ها در برابر مقاومت مردم و گروه‌های فلسطینی دانست.

وی ضمن تجلیل از مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین و گروه‌های جهادی در برابر این تجاوزات، بر ضرورت حمایت جامعه جهانی از فلسطین و مقاومت مشروع آن علیه اشغالگران صهیونیست تأکید کرد.

تعداد شهدای فلسطینی به 33 نفر رسید

اسماعیل هنیه نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن ابلاغ سلام‌های گرم خود به مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور اسلامی ایران و تشکر از مواضع سیاسی کشورمان در حمایت از فلسطین، بر آمادگی ‌کامل مقاومت و هماهنگی نزدیک میدانی گروه‌های مقاومت برای مقابله با حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و روحیه بالای مردم فلسطین تأکید کرد.

وی افزود: مقاومت سرنوشت این تجاوز صهیونیستی را تعیین خواهد کرد و رژیم صهیونیستی چاره‌ای جز تسلیم ندارد.

 تخریب 17 منزل مسکونی از ابتدای حملات به نوار غزه

از آغاز دور جدید حملات دشمن صهیونیستی علیه باریکه غزه، ده‌ها خانه و ساختمان مسکونی در این باریکه توسط جنگنده‌های اسرائیلی بمباران شدند.

بمباران مناطق مسکونی و قتل و کشتار زنان و کودکان بخش عمده بانک اهداف دشمن صهیونیستی در نوار غزه را تشکیل می‌دهد.

تعداد شهدای فلسطینی به 33 نفر رسید

خبرگزاری «فلسطین الیوم» در گزارشی در این باره اعلام کرد که از روز سه شنبه که حملات علیه غزه آغاز شد تا بامداد امروز شنبه 17 خانه و ساختمان مسکونی در این باریکه توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی بمباران شدند.

طبق آمارهای رسمی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، از آغاز حمله دشمن صهیونیستی به غزه تا این لحظه 33 فلسطینی از جمله 6 کودک و 3 زن به شهادت رسیده و 147 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام
captcha