سرپرست جدید جهاد‌دانشگاهی همدان معرفی شد
کد خبر: 4147354
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

سرپرست جدید جهاد‌دانشگاهی همدان معرفی شد

مهدی میرزاپور، سرپرست جدید جهاددانشگاهی همدان در مراسمی با حضور مدیرکل امور واحدهای جهاددانشگاهی، معاون هماهنگی و امور مجلس این نهاد معرفی شد.

مهدی میرزاپور سرپرست جدید جهاد دانشگاهی همدانبه گزارش ایکنا از همدان، اسد رازانی، مدیرکل امور واحدهای جهاددانشگاهی، امروز، 22 خردادماه در آیین معارفه سرپرست جدید جهاددانشگاهی همدان که با حضور معاون هماهنگی و امور مجلس این نهاد، رئیس سابق، معاونان و مدیران واحد همدان برگزار شد، بیان کرد: برای اعضای جهاددانشگاهی لفظ  «خانواده» به‌کار برده می‌شود، خانواده مفهوم گسترده‌ای دارد و افراد با سلایق مختلفی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

وی افزود: جهاد نهادی مقدس است و سر منشأ خیر و برکات بسیاری در زمینه‌های مختلف بوده و واحدهای متنوعی در سراسر کشور دارد. واحدهای موفق جهاددانشگاهی آنهایی هستند که محورهای توسعه و پتانسیل‌های استان را به‌خوبی شناسایی کرده و برنامه‌هایی در این راستا تدوین کرده‌اند، انسجام نیروی انسانی نیز یکی دیگر از معیارهای موفقیت یک واحد است.

رازانی جهاددانشگاهی همدان را نیز موفق ارزیابی کرد و گفت: باید شاخص‌های این واحد ارتقا پیدا کرده و سیر تحولی خود را طی کند.

محمدامین صالحی‌نژاد، مدیرکل دفتر امور مجلس جهاد دانشگاهی نیز بیان کرد: جهاد تفاوت‌هایی با ساختارهای دولتی و وزراتی داشته و چرخش مدیریت و جوان‌گرایی در آن رعایت می‌شود. جابجایی مدیران در جهاددانشگاهی به معنای کاستی و ضعف نیست و مانند المپیک کار به دست نفر بعدی سپرده می‌شود. جهاد باید حضور فعال در دانشگاه داشته باشد و این رابطه به‌صورت دو طرفه باشد.

علی کلانترنیا، رئیس پیشین جهاددانشگاهی همدان نیز به تشریح فعالیت‌های سه ساله دوره مسئولیت خود پرداخت و گفت: ساختمان مرکز درمان ناباروری از نظر اعتباری در شرایط مناسبی قرار دارد. دو میلیارد تومان از بنیاد برکت، ۱۰ میلیارد تومان از منابع دولتی برای این پروژه در نظر گرفته شده و پروژه فعالیت خود را دوباره آغاز کرده و برق و موتور خانه در حال فعالیت هستند. فعالیت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی بسیار تأثیرگذار است، این فعالیت‌ها برای جهاد اعتبار ایجاد می‌کند.

مهدی میرزاپور، سرپرست جدید جهاددانشگاهی همدان نیز اظهار کرد: مرکز درمان ناباروری ظرف دو تا سه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و این پروژه محوری در دوره مدیریت جدید است. حفظ و توسعه ارتباط با دانشگاه‌ها از دیگر برنامه‌ها در دوره جدید خواهد بود.

انتهای پیام
captcha