نمایشگاه ترویجی «بازی و یادگیری» برگزار می‌شود
کد خبر: 4149129
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

نمایشگاه ترویجی «بازی و یادگیری» برگزار می‌شود

سومین نمایشگاه ترویجی «بازی و یادگیری» همزمان با هشتمین جشنواره ملی اسباب بازی طی تیرماه در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان تهران برگزار می‌شود.

سومین نمایشگاه «ترویجی بازی و یادگیری» تیر برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، سومین نمایشگاه «ترویجی بازی و یادگیری» همزمان با هشتمین جشنواره ملی اسباب بازی، ۱۹ تا ۲۳ تیر در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان تهران برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، معرفی و ارائه توانمندی‌های مؤسسه‌های دولتی و غیردولتی و گروه‌ها در حوزه بازی و یادگیری به مصرف‌کنندگان واقعی یعنی مهد‌های کودک و مدارس ابتدایی و مراکز دولتی آموزش و پرورش است تا روند شکل‌گیری و رشد زیست‌بوم بازی و یادگیری سرعت بیشتری یابد.

در هر روز از نمایشگاه، کارگاه آموزشی در دو سطح پیش از دبستان و دبستان برای بهره‌مندی معلمان، مربیان و مدیران مراکز آموزشی و فرهنگی با حضور اساتید مجرب و با اعطای گواهی‌نامه معتبر برگزار می‌شود. پس از آن، شرکت‌کنندگان در کارگاه، در تور تخصصی بازدید از غرفه‌ها که گروه‌های فعال در حوزه کودک و نوجوان هستند، با خدمات یا محصول‌های مرتبط آشنا می‌شوند. همچنین نشست‌های تخصصی بازی‌ و‌ یادگیری با حضور خبرگان این حوزه برگزار خواهد شد.

بر همین اساس دبیرخانه این نمایشگاه از تمامی سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها، مؤسسه‌ها، گروه‌ها، تولیدکنندگان و طراحان اسباب‌بازی‌های آموزشی و کمک‌آموزشی ایرانی و سازمان‌های دولتی و مردم‌نهاد ارائه‌دهنده خدمات بازی‌محور دعوت کرده تا در نمایشگاه شرکت کنند و تولیدات خود را برای مخاطبان علاقه‌مند به نمایش بگذارند.

انتهای پیام
captcha