تعیین اعضای شورای انجمن خادمان با تشکیل 5 کارگروه‌ تخصصی
کد خبر: 4149253
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

تعیین اعضای شورای انجمن خادمان با تشکیل 5 کارگروه‌ تخصصی

با برگزاری کارگروه تخصصی هنرمندان و پژوهشگران انجمن خادمان قرآن و انتخاب هیئت اجرایی، رئیس و دبیر این کارگروه‌های تخصصی، اعضای شورای مرکزی انجمن خادمان تعیین شدند.

دور دوم جلسه کارگروه تخصصی هنرمندان و پژوهشگران انجمن خادمان قرآن

به گزارش ایکنا، با توجه به دور دوم کشیدن جلسه کارگروه تخصصی هنرمندان و پژوهشگران انجمن خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، این جلسات به صورت جداگانه در دو نوبت صبح و عصر، ۳۰ خرداد با دعوت اعضای این دو کارگروه، در سالن جلسات معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

طی این جلسه پس از استماع مطالب کاندیداها، فرایند رأی با حضور حاضرین (حضوری و برخط) انجام شد و اعضای هیئت اجرایی کارگروه‌های مذکور انتخاب شدند و در ادامه جلسه نیز با حضور هیئت اجرایی، رئیس و دبیر این کارگروه‌ها نیز تعیین شدند.

بدین ترتیب با انتخاب هیئت اجرایی کارگروه‌های پژوهشگران و هنرمندان و همچنین انتخاب رئیس و هیئت اجرایی کارگروه‌های موصوف، عملاً اعضای شورای مرکزی انجمن خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران تعیین شدند.


بیشتر بخوانید: 


در ادامه این گزارش آمده است با توجه به مفاد اساسنامه در این ترکیب نیز رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی هم حضور دارد که طی ماه آینده با حضور در دفتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (که به عنوان رئیس این شورا است)، دبیر کل انجمن را انتخاب خواهند کرد.

یادآور می‌شود، اعضای شرکت‌کننده در مجمع تخصصی هنرمندان، ترکیبی از هنرمندان سینمایی و خوشنویس قرآن کریم از جمله عباس صالح‌مدرسه‌ای، عبدالحمید قدیریان، امیرعباس قلیچ‌لو، احمد عبدالرضایی، حسین آیات، سیدکمال حاج‌سیدجوادی، سلیمان سعیدآبادی، محمدرضا افشاری، مجید سعیدکافی و ... بودند.

همچنین اعضای شرکت‌کننده در مجمع تخصصی هنرمندان شامل حجت‌الاسلام بی‌آزار شیرازی، حجت‌الاسلام مسعودی، حجت‌الاسلام رضایی‌اصفهانی، حجت‌الاسلام ایازی، حجت‌الاسلام طباطبایی، کمال‌الدین غراب، حمیدرضا مستفید، عبدالهادی فقهی‌زاده و ... بودند که در کنار آن‌ها سیدعلی سرسرابی به عنوان مهمان ویژه و محمدحسین فریدونی و جمالی ناظران شورای توسعه فرهنگ قرآنی و محمدرضا پورمعین، دبیر موقت انجمن و مشاور عالی معاونت قرآن و عترت حضور داشتند.

هیئت اجرایی گروه هنرمندان

۱. محمدرضا افشاری، رئیس هیئت اجرایی
۲. عباس صالح‌مدرسه‌ای، دبیر هیئت اجرایی
۳. عبدالحمید قدیریان
۴. امیرعباس قلیچ‌لو
۵. ابوالفضل خزایی
۶. احمد عبدالرضایی

هیئت اجرایی گروه پژوهشگران

۱. حجت‌الاسلام بی‌آزارشیرازی به عنوان رئیس هیئت اجرایی
۲. حمیدرضا مستفید به عنوان دبیر هیئت اجرایی
۳. حجت‌الاسلام ایازی
۴. حجت‌الاسلام رضایی
۵. کمال‌الدین غراب

انتهای پیام
captcha