برگزاری دعای عرفه در بقاع متبرکه کرمانشاه
کد خبر: 4151123
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵

برگزاری دعای عرفه در بقاع متبرکه کرمانشاه

حجت‌الاسلام صالحی خبر داد: دعای پرفیض عرفه در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان کرمانشاه از ساعت ۱۵ درحال برگزار شدن است.

حجت‌الاسلام محمد صالحی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه
حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به اینکه روز عرفه، روز نهم ذی‌الحجه از ایام پر فضیلت سال است که می‌تواند بستری برای بهره‌مندی هر جه بیشتر از برکات الهی باشد، اظهار کرد: روز عرفه، روز عشق است و مهربانی و روز بهار فرصت‌ها و هنگام رویش گلستان رحمت است.
 
وی با بیان اینکه عرفه نگین انگشتری ذی‌الحجه است، افزود: امروز روزی است که اکسیر لطف الهی، دل‌های زنگار گرفته از گرد و غبار عصیان و غفلت را زندگی می‌بخشد.
 
حجت‌الاسلام صالحی در ادامه با اشاره به برگزاری دعای پرفیض عرفه در بقاع متبرکه استان، گفت: امروز دعای عرفه از ساعت ۱۵ در ۱۰ بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمانشاه در حال برگزار شدن است.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه یادآور شد: مراسم دعای پر فیض عرفه به همراه سخنرانی امروز در امامزاده احمد(ع) سنقر، امامزاده ابراهیم(ع) کنگاور، امامزاده مهدی(ع) هرسین، امامزاده ابراهیم(ع) طاقبستان، امامزاده باقر(ع) بیستون، مزار شهدای کرمانشاه، احمد ابن اسحاق(ره) سرپل‌ذهاب، مسجد و زیارتگاه صاحب الزمان(عج) کرمانشاه، امامزاده علی اکبر(ع) اسلام‌آبادغرب و بقعه سید صالح موسوی اجاق(ره) درحال برگزار شدن است.
انتهای پیام
captcha