روزی که اسلام با ولایت علی(ع) کامل شد + صوت مداحی
کد خبر: 4152763
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

روزی که اسلام با ولایت علی(ع) کامل شد + صوت مداحی

ولایت امام علی(ع) و ائمه معصومین(ع) کامل‌کننده رسالت و زحماتی است که پیامبر اسلام(ص) و همه انبیای الهی در طول تاریخ بشریت برای هدایت انسان‌ها به سعادت و کمال متحمل شده‌اند و انتصاب امیرالمومنین(ع) به جانشینی پیامبر(ص) امری الهی است که در آیه 67 سوره‌ی مبارکه مائده به وضوح به آن اشاره شده است.

ولایت علی(ع)به گزارش ایکنا از اردبیل، ولایت امام علی(ع) و ائمه معصومین(ع) کامل‌کننده رسالت و زحماتی است که پیامبر اسلام(ص) و همه انبیای الهی در طول تاریخ بشریت برای هدایت انسان‌ها به سعادت و کمال متحمل شده‌اند و انتصاب امیرالمومنین(ع) به جانشینی پیامبر(ص) امری الهی است که در آیه 67 سوره‌ی مبارکه مائده به وضوح به آن اشاره شده است. هر جامعه و تجمع مردمی نیازمند رهبری هستند تا حرکت‌ها هم‌جهت، هم‌دل و همراه شده و وحدت، همراهی و هماهنگی در جامعه اتفاق بیفتد و در واقع این نقش امام در جامعه است.

نقش امام برای حرکت دادن جامعه به سمت هدف نهایی و متعالی خود است و تا امام در جامعه نباشد کسی نمی‌تواند به این هدف نهایی خود برسد و در هر جای تاریخ و هرجا که مردم موفقیتی داشتند، نقش مردم، امام و رهبری جامعه در این موفقیت‌ها بی‌بدیل است و این مسئله به خوبی در غدیر رقم خورده است.

غدیر اتفاق بزرگی برای مسلمانان جهان است و به همین منظور، مولودی‌خوانی مرحوم سلیم موذن زاده اردبیلی که یکی از آثار ماندگار آن مرحوم است، تقدیم مخاطبان عزیز ایکنا می‌شود.

انتهای پیام
captcha