تبلیغ اولویت نخست همه طلاب باشد
کد خبر: 4155769
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹

تبلیغ اولویت نخست همه طلاب باشد

نماینده ولی فقیه در خراسا‌ن‌ شمالی با تأکید بر اینکه تبلیغ باید اولویت نخست طلاب و روحانیون باشد، گفت: اسلام با تبلیغ رشد می‌کند، بنابراین مبلغان باید بسیار جدی‌تر از گذشته در این زمینه فعالیت کنند.

حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌ شمالی امروز در دیدار با حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، با اشاره به اهمیت تبلیغ و ترویج آموزه‌های دینی در جامعه، اظهار کرد: همه طلاب و علما باید دغدغه‌مندی خود نسبت به تبلیغ را افزایش دهند؛ زیرا این مهم، مطالبه مؤکد رهبر معظم انقلاب است.

وی با تأکید بر اینکه تبلیغ باید اولویت نخست طلاب و روحانیون باشد، گفت: اسلام با تبلیغ رشد می‌کند؛ لذا مبلغان باید بسیار جدی‌تر از گذشته در این زمینه فعالیت کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام محرم و صفر، ضمن توصیه به گرامیداشت شایسته این ایام و استفاده حداکثری از این فرصت معنوی، افزود: اگر محرم و صفر نباشد بسیاری از شعائر مذهبی به محاق می‌رود؛ اما به دلیل ظرفیت عاشورا و امام حسین (ع)، مکتب اصیل اسلام با پویایی و قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد.

حجت‌الاسلام نوری تصریح کرد: بسیاری از افرادی که اهل منبر نیستند، با اعتبار و جاذبه این امام به هیئت آمده و پای منبر می‌نشینند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان‌ شمالی با تجلیل از رویکرد جوان‌گرایی در سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: جوان‌گرایی در تبلیغات اسلامی اتفاق افتاده و می‌توان با استفاده از ظرفیت این افراد جوان و مستعد، اقدامات بزرگی انجام داد.

وی با اشاره به اینکه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال بوده و این تحول‌گرایی موضوع ارزشمندی است، افزود: امروز تبلیغ دینی نیاز روز جامعه است و در این حوزه سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان پیشگام و پیشاهنگ، رسالت خطیر و مضاعفی دارد.

انتهای پیام
captcha