برای ثبت در تاریخ
کد خبر: 4159149
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

برای ثبت در تاریخ

روزنامه جمهوری اسلامی در شماره امروز مطلبی را با تیتر «جهت ثبت در تاریخ» منتشر کرده است که به توضیحات کارگردان و تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «به سوی ظهور» و در پاسخ به مصاحبه چندی پیش آیت‌الله گرامی درباره جریان انحرافی مدعیان دروغین امام زمان(عج) بازمی‌گردد.

جهت ثبت در تاریخبه گزارش ایکنا؛‌ روزنامه جمهوری اسلامی در شماره امروز و در صفحه فرهنگ و هنر مطلبی را با تیتر «جهت ثبت در تاریخ» منتشر کرده است که به توضیحات رضا صبور، کارگردان و تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «به سوی ظهور» و در پاسخ به مصاحبه چندی پیش آیت‌الله گرامی درباره جریان انحرافی مدعیان دروغین امام زمان(عج) بازمی‌گردد. او در این یادداشت کوتاه و در دفاع از تولید و پخش این برنامه به عنوان تنها برنامه مهدوی تلویزیون پس از انقلاب نوشته است:

«سخنان آيت‌الله گرامی در اکثر موارد دقيق و صحيح است ولی در مورد توليد برنامه تلویزیونی «به سوی ظهور» به ايشان گزارش اشتباه داده و گفته‌اند که اين برنامه از سوی عوامل «علی يعقوبی» توليد شده است. ايشان در مصاحبه‌ای که به تازگی در شبکه‌های اجتماعی بازنشر گسترده‌ای داشته است، فرموده‌اند: «...در تلويزيون هم صبح‌های جمعه برنامه‌ای به نام به سوی ظهور ارائه می‌کردند و...»

از سال تعطیلی این برنامه تا به امروز کسی از آقای ضرغامی رياست وقت صدا و سيما نپرسيده است چرا برنامه 10 ساله و پرطرفدار «به سوی ظهور» به یک باره تعطيل شد. من به عنوان سازنده آن پاسخ می‌دهم! می‌دانيد چرا؟ چون به دستور شخص احمدی‌نژاد و رهنمودهای علی يعقوبی، به بنده ابلاغ کردند که صدا و سيما ديگر برنامه به سوی ظهور نمی‌خواهد چون دقيقا در همان برنامه مرحوم هاشمی رفسنجانی افکار مسموم و انحرافی دولت وقت را به شدت نقد کرد و همان برنامه منشأ شروع فشارها به عوامل این برنامه و صدا و سيما بود تا جایی که شکايت احمدی‌نژاد به دفتر رهبری کشيده شد و شخص مقام معظم رهبری آن برنامه را بازبينی کردند و پخش آن را بلااشکال دانستند.

در ادامه در این برنامه و با حضور چند نفر از کارشناسان نخبه امور مهدويت CD «ظهور نزديک است» مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در آن مجال تعیین زمان ظهور را انحراف اعلام کردیم که البته به مذاق عده‌ای خوش نيامد و داستان‌های دنباله‌داری که به احتمال قریب به یقین آيت‌الله گرامی از اين جريانات اطلاع ندارند.

همچنین، بنا داشتیم با همکاری دادگاه ويژه روحانيت و وزارت اطلاعات چند نفر ديگر از مرتبطان با جماعت انحرافی در بخش مدعيان دروغين مهدويت را معرفی و پرونده‌های آنان را به منظور آگاهی مردم شریف ایران بررسی کنیم که با دستور به تعطيلی این برنامه این روایت‌ها برای هميشه در بايگانی ماند و سخن در این باب فراوان است که بماند به روزی دیگر.

انتهای پیام
captcha