سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به میزبانی کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4160417
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵

سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به میزبانی کردستان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: رویداد هنری به دبیری مینا صدری، به میزبانی استان کردستان شهر سنندج شهریورماه سال جاری در سنندج برگزار می‌شود.

علی‌اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان

علی‌اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: طبق اعلام دبیرخانه سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران فردا، ۱۵ مرداد آخرین مهلت ثبت‌نام در این رویداد هنری خواهد بود و این زمان تمدید نمی‌شود.

وی افزود: سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران با شعار «ایران دوست‌داشتنی» برای نخستین بار با تفکیک دو گروه سنی «جوان» و «نوجوان» از یکدیگر برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه این رویداد هنری به دبیری مینا صدری، به میزبانی استان کردستان شهریورماه سال جاری در سنندج برگزار می‌شود، بیان کرد: رشته‌های تصویرسازی، خوشنویسی، سفال و سرامیک، طراحی گرافیک، عکاسی، کاریکاتور، مجسمه‌سازی، طراحی، نقاشی، نگارگری، گل و مرغ و تذهیب برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به شرکت در سی‌امین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران تا فردا، 15 مرداد (حداکثر تا ساعت ۱۵) فرصت خواهند داشت تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی yafestival.ir در این رویداد هنری ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha