خدمت‌رسانی ۹ هزار جهادگر سمنانی در رزمایش «جهادگران فاطمی ۳»
کد خبر: 4162908
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

خدمت‌رسانی ۹ هزار جهادگر سمنانی در رزمایش «جهادگران فاطمی ۳»

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان از خدمت‌رسانی ۹ هزار و ۱۴۰ نیروی جهادی در قالب ۵۶۰ گروه جهادی در رزمایش «جهادگران فاطمی ۳» خبر داد.

منصور شوقانی جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، منصور شوقانی، جانشین فرمانده سپاه استان، امروز، 25 مرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جهادگران یک روز در میدان دفاع از اسلام با دشمنان در مرزها جنگیدند گفت: در حال حاضر در خارج از مرزها در دفاع از حریم آل‌الله ایستادند و امروز در جنگ ترکیبی در برابر استکبار جهانی محکم و استوار ایستاده‌اند.

به گفته وی جهادگران استان در رزمایش فاطمی۳ در ۵۶۰ گروه با توان ۹هزار و ۱۴۰نفر به صورت محله‌محور و جغرافیا محور در یک هزار و ۶۳۳ عرصه جهادی اعم از عمرانی، آموزشی، تربیتی، قرآنی، فرهنگی و پزشکی، میز خدمت، جهاد خدمت رسانی از طریق کمکهای مؤمنانه فعالیت کردند.

شوقانی با بیان اینکه در رأس این تلاش‌ها، خدمات جهادگران در دوران همه‌گیری کرونا که در راستای ضدعفونی کردن معابر و تولید ماسک بوده قابل تقدیر است متذکر شد: مهمترین اقدامات در قالب رزمایش جهادگران فاطمی۳، ساخت مسکن محرومان، احداث و راه‌اندازی ۱۱۰ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس، اصلاح راه روستایی و بین مزارع، رزمایش کمک مؤمنانه، اعزام ۱۵ تیم پزشک عمومی و ۹ تیم پزشک متخصص به ویژه در مناطق محروم استان، واکسیناسیون ۵۰۰ رأس دام و طیور، افتتاح و شروع به کار ۵ واحد تولیدی خرد و کوچک، افتتاح ۲ پروژه جهاد آبرسانی و افتتاح دو کارگاه اشتغال‌آفرینی است. 

وی ضمن قدردانی از خدمات مسئولان استان در مسیر خدمت‌رسانی به مردم گفت: به ثمر رسیدن این خدمات، نتیجه همراهی و هم‌افزایی همه دستگاه‌های اجرایی استان سمنان است.

شوقانی از خدمات جهادگران استان سمنان به ویژه استاندار جهادی استان و حجت‌الاسلام مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان، حامی و پشتیبان گروه‌های جهادی که در همه محورها گره‌گشای گروه‌های جهادی بودند، قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha