۱۱ پرواز در مسیر گرگان به نجف و بالعکس برای زائران اربعین در دستور کار قرار دارد
کد خبر: 4165395
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱

۱۱ پرواز در مسیر گرگان به نجف و بالعکس برای زائران اربعین در دستور کار قرار دارد

مدیر کل فرودگاه‌های گلستان گفت:از ۸ تا ۱۷ شهریور یازده سورتی پرواز در مسیر گرگان به نجف و بالعکس برای زائران اربعین در دستور کار قرار دارد.

اعزام هوایی زائرین هوایی به کربلا

به گزارش ایکنا از گلستان، علی متانت، مدیر کل فرودگاه‌های گلستان امروز، ۵ شهریور ماه در جمع خبرنگاران گفت: از ۸ تا ۱۷ شهریور یازده سورتی پرواز در مسیر گرگان به نجف و بالعکس برای زائران اربعین در دستور کار قرار دارد.

مدیر کل فرودگاه‌های گلستان با بیان اینکه این تعداد پرواز توسط شرکت‌های هواپیمایی کیش ایر و هواپیمایی آسمان انجام خواهد شد، تصریح کرد: ۸ شهریور یک پرواز، ۱۰ شهریور یک پرواز، ۱۵ شهریور ۲ پرواز و ۱۷ شهریور نیز یک پرواز از گرگان به نجف انجام خواهد شد.

متانت افزود: از مسیر نجف به گرگان نیز در ۸ شهریور یک پرواز، ۱۰ شهریور یک پرواز، ۱۵ شهریور ۲ پرواز و در تاریخ ۱۷ شهریور نیز یک پرواز انجام می‌شود.

مدیر کل فرودگاه‌های گلستان با بیان اینکه پرواز‌های اربعین نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۶۰ درصدی داشته است، گفت: با توجه به زیرساخت‌های موجود در فرودگاه‌های استان و تعطیلی دو پرواز با ظرفیت 145 نفر بصورت رفت و برگشت و مذاکره با مابقی ایرلاین‌ها برای خدمت‌رسانی بهتر به زائرین ابا عبدالله الحسین(ع) در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی با پیش‌بینی یک هزار زائر هوایی سهمیه پروازی به استان گلستان اختصاص داده شده است.

وی به حضور بخش خصوصی در فرودگاه کلاله اظهار کرد: این بخش زیر ساخت‌های پرواز های آموزشی و هوانوردی عمومی در فرودگاه کلاله را فراهم آمده و در آینده نزدیک علاوه بر آموزش‌های نام برده به فعالیت‌های تفریحی، آموزش چتربازی، ارائه خدمات و امکانات رفاهی، تفریحی و اسکان به دانشجویان و داوطلبان پرداخته و به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام
captcha