مراقب تبلیغات مسموم خارجی و بدبینی‌ها باشیم
کد خبر: 4169110
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
امام جمعه ملایر:

مراقب تبلیغات مسموم خارجی و بدبینی‌ها باشیم

حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده گفت: جاذبه‌های شیطانی در اشکال مختلف در اطراف ما است و لازمه آن حفظ ایمان، صبر و مقاومت است باید مراقب برنامه‌های دشمن و تبلیغات مسموم خارجی که بدبینی نسبت به نظام و مسئولان را ایجاد می‌کنند باشیم.

امام جمعه ملایر به گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده، امام جمعه ملایر، امروز، 24 شهریورماه در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی ضمن تسلیت ایام پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا(ع) اظهار کرد: رهبری در بیانات خود مردم را به آینده روشن و مبارک امید می‌‌دهند و در لابلای فرمایشات خود این مطلب را می‌فرمایند که این انقلاب مقدمه سازی‌ برای ظهور امام زمان(عج) است.

وی گفت: سال گذشته رهبری در یکی از دیدارهای خود با مسئولان تأکید کردند ما از پیچ تاریخی عبور می‌کنیم و امروز به قله نزدیکیم و در واقع به معنی این است که باید برای رسیدن به قله و کمال بشری تلاش کرد.

امام جمعه ملایر با تأکيد بر اینکه اگر می‌خواهیم جزو کسانی باشیم که به قله برسیم لازمه آن این است که اراده قوی داشته و جذبه‌های شیطانی ما را از مقاومت و ایستادگی‌هایمان در برابر مشکلات دور نکند، افزود: جاذبه‌های شیطانی در اشکال مختلف در اطراف ما است و لازمه آن حفظ ایمان، صبر و مقاومت است باید مراقب برنامه‌های دشمن و تبلیغات مسموم خارجی که بدبینی نسبت به نظام و مسئولین را ایجاد می‌کنند باشیم.

وی با اشاره به اینکه سؤال اینجاست که چرا رسانه‌های خارجی با همه تبلیغات علیه نظام علیه دولت قبل زیاد حرفی نمی‌‌زدند، تصریح کرد: امروز که این دولت خدمت می‌کند به اشکال مختلف به آن و مسئولین حمله ور می‌شود و این هجمه‌ها نباید باعث شود که ما عقب گرد کنیم.

خطیب جمعه ملایر به حوادث سیل و زلزله در دو کشور لیبی و مراکش اشاره کرد و گفت: ما ضمن اینکه با مردم این کشورها احساس همدردی می‌کنیم از خداوند برایشان صبر می‌طلبیم.

وی در ادامه ضمن تقدیر از برپایی موکب‌های اربعین در کشور عراق و ایران، اظهار کرد: بیشترین زحمت به دوش مردم و دولت عراق بود و توانستند از 23 میلیون جمعیت به خوبی پذیرایی کردند و این واقعاً جای تشکر دارد و موکب‌های ایران هم واقعا خدمت رسانی کردند، در ملایر نیز بیش از ده موکب در شهرستان و یک موکب نیز در کربلا برپا شد که خادمان اربعین در این موکب‌ها خدمات بی‌نظیری داشتند که امیدواریم مورد عنایت خدا و امام حسین(ع) قرار بگیرد.

انتهای پیام
captcha