دولت‌های غربی در حقوق بشر و حقوق زنان خیلی بد عمل کرده‌اند
کد خبر: 4169753
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
حجت‌الاسلام رستمی:

دولت‌های غربی در حقوق بشر و حقوق زنان خیلی بد عمل کرده‌اند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: در مواردی مانند حقوق بشر، حقوق زنان و حقوق شهروندی دولت‌های غربی در چند سال اخیر خیلی بد عمل کرده اند و باید مطالبه‌گر آنان در این مباحث باشیم.

به گزارش ایکنا، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، در اجلاس معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها در محل سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: دولت سیزدهم عملکرد خوبی دارد و در مواردی به فضل خدا بیش از توان خود عمل کرده است و دست مسئولان دانشگاهی برای دفاع از آن پر است.

وی  گفت: در مواردی مانند حقوق بشر، حقوق زنان و حقوق شهروندی دولت‌های غربی در چند سال اخیر خیلی بد عمل کرده اند و باید مطالبه‌گر آنان در این مباحث باشیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: دشمن در برنامه‌های خود در محیط دانشگاه شکست خورده اما به این راحتی دست از سر دانشگاه و فرزندان ما بر نمی‌دارد و همواره باید آماده مقابله با دشمن باشیم.

وی تاکید کرد: باید به نیازهای فرهنگی دانشجویان توجه و برنامه‌های فرهنگی، ورزشی تقویت شود و برای مهر ماه که مقارن با ماه ربیع است، رویدادهای فرهنگی پیش بینی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه گفت: به فرموده ایشان «در نزدیکی قله پیروزی هستیم» از این رو با قدرت به سمت تمدن نوین اسلامی و رسیدن به حاکمیت خدا و عدل حرکت کنیم که در این مسیر حتما به دانشگاه‌های مقتدر و دانشمندان برجسته نیاز داریم و فرهنگ نیز جزو متن اصلی این حرکت است.

انتهای پیام
captcha