رئیس جمهور در سازمان ملل پیام قرآن و اسلام را به جهان مخابره کرد
کد خبر: 4170477
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷

رئیس جمهور در سازمان ملل پیام قرآن و اسلام را به جهان مخابره کرد

امام جمعه ملایر به اقتدار ایران در میادین بین‌المللی اشاره کرد و گفت: سال گذشته رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، نماد جبهه مقاومت را که فضای مجازی دشمن آن را بایکوت می‌کند نشان می‌‌دهد و امسال نیز با اقتدار قرآن را به دست گرفت و پیام قرآن و اسلام را به جهان مخابره کرد.

امام جمعه ملایربه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده، امام جمعه ملایر امروز جمعه 31 شهریورماه در خطبه‌های عبادی سیاسی، نماز جمعه ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: در دوران غیبت باید طبق فرموده امام عصر(عج) برای حوادثی که پیش می‌آید به راویان حدیث مراجعه کرد که حجت خدا در روی زمین در دوران غیبت هستند اما صرف حفظ روایت به هر راوی نمی‌توان مراجعه کرد باید به ولی فقیه مراجعه کرد.

وی با بیان اینکه ولی فقیه در دوران غیبت حجت خدا بر روی زمین است، افزود: در دوران غیبت ولی فقیه باید علم اسلام را بالا نگه دارد و این امکان ندارد مگر عنایت امام زمان(عج)  پشت آن است، امروز با اقتدار ولی فقیه و رهبری توانسته‌ایم ‌این بر مشکلات فایق بیاییم تا پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن بسپاریم.

امام جمعه ملایر ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به همه رزمندگان و ایثارگران افزود: در دوران دفاع مقدس برای حفظ این نظام و دفاع از کشورمان 240 هزار شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

وی با گریزی به برنامه‌ها و توطئه‌های دشمن طی 44 سال گذشته علیه مردم و نظام انقلا‌ب اسلامی افزود: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید آنها برنامه‌های خود را ضد انقلاب شروع کردند چراکه می‌دانستند این نظام توحیدی  با تفکر انقلابی خود دنیا را در خواهد نوردید و به همین خاطر با این انقلاب مخالف بودند.

‌‌ارزنده با تأکيد بر اینکه دشمنان با همه نقشه‌های خود طی 44 سال گذشته با شکست مواجه شدند، افزود: جنگ تحمیلی هشت ساله، تحریم‌ها، ندادن دارو برای بیماران، جلوگیری از فروش نفت، تبلیغات بر علیه نظام و...  برنامه‌های دشمن طی چهار دهه گذشته بوده که همه آن با شکست مواجه شده است.

وی با گریزی به  دوران گذشته و پیشرفت‌های امروز در حوزه‌های تجهیزات نظامی، افزود: امروز دو ابر قدرت روسیه و چین برای خرید تسحیلات به کشور ما می‌آیند در حالی که در زمان شهید طهرانی مقدم از دادن تکنولوژی‌های  نظامی ما را محروم کردند اما با  قدرت  و عنایت خدا و  خود باوری مردان بزرگی چون شهید تهرانی مقدم توانستیم به پیشرفت‌های موشکی که در دنیا نظیری ندارد دست پیدا کنیم.

امام جمعه ملایر به اقتدار ایران در میادین بین المللی اشاره کرد و گفت: سال گذشته رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد جبهه مقاومت را که فضای مجازی دشمن آن را بایکوت می‌کند نشان می‌ دهد و امسال نیز با اقتدار قرآن را  به دست می‌گیرد و پیام قرآن و اسلام را به جهان مخابره می‌کند.

ارزنده اقتدار رئیس جمهور و گام گذاشتن وی در خیابان‌های نیویورک را نیز نشانه اخلاص  و توان رئیس جمهور در سایه اقتدار و عزت انقلاب اسلامی دانست و افزود: این عزت و بین‌المللی ما است که کاخ‌های پوشالین  دشمن را زیر پا له می‌کند و صدای خرد شدن استخوان‌های ظالمان را به گوش می‌رساند.

وی افزود: دشمن امروز از این همه پیشرفت و موفقیت نظام ناراحت است و این اقتداری که داریم در باور دشمن نمی‌گنجد ، این همه اقتدار در راستای توجه و هدایت‌های رهبری، داشتن دولتی جهادی و مردمی و ایستادگی و اراده قوی ملت ایران است.

امام جمعه ملایر رشد اقتصادی کشور طی دو سال گذشته، پیشرفت‌های نظامی،  اقتدار بین‌المللی، آزاد شدن منابع ارزی ایران و ... را از دستاوردهای نظام و دولت جهادی برشمرد و گفت: امروز هیمنه کشورهای ابرقدرت اروپایی در حال فرو پاشی است در حالی که به تعابیر رهبری ما به قله نزدیک شده و هر روز شاهد موفقیت و  پیشرفت های تازه ای هستیم.

 وی با تأکيد بر اینکه خون شهدا به ثمر نشسته و جوشش این خود همواره موفقیت و دستارودهای بزرگی را برای کشور به همراه دارد افزود: این که عده ای نادان فکر می‌کنند با برخی اقدامات بزدلانه خون شهدا به هدر رفته سخت در اشتباه هستند.

ارزنده همچنین ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به دانش آموزان، دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه ابراز کرد:  وظیفه  امروز آموزش و پرورش تربیت نسلی فرهیخته در مسیر انقلاب و شهدا است تا بتواند افرادی انقلابی و ولایی را برای آینده این کشور تحویل دهد.

انتهای پیام
captcha