مسئولان به مشکلات اولویت‌دار مردم رسیدگی کنند
کد خبر: 4171970
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۱
در خطبه‌های نماز جمعه نایین مطرح شد

مسئولان به مشکلات اولویت‌دار مردم رسیدگی کنند

امام‌ جمعه نایین گفت: مسئولان به مشکلات اولویت‌دار مردم بپردازند، مشکلات چند سال مانده را حل کنند و اجازه ندهند یک مشکل آن‌قدر بماند که مردم ناامید شوند.

محمد مطهرخو امام‌جمعه شهرستان نایینبه گزارش ایکنا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد مطهرخو، امام‌ جمعه نایین، هفتم مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به 10 مهرماه، سالروز انتخاب و رأی قاطع مردم به آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) در دوره سوم انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: در آن سال مردم در مشارکت بی‌نظیر ۷۵ درصدی، آن هم در سخت‌ترین شرایط کشور، فهم و بصیرت خود را نشان دادند و انتخاب آنها به این معنا بود که اگر کسی به ارزش‌ها، انقلاب و ولایت متعهد باشد، در برابر سرشاخه‌های فساد مبارزه کند، شجاع، جهادی، پاکدل، در خط مستقیم اسلام و خدمتگزار محرومان باشد و همچنین برای رضای خدا کار کند، مردم با جان و دل او را انتخاب می‌کنند.

وی افزود: اینکه امام خمینی(ره) فرمود: «مادامی که همه ما و شما در خدمت مردم هستیم، آسیبی به جمهوری اسلامی وارد نمی‌شود و ملت بزرگ، بیدار و در صحنه جواب همه یاوه‌سرایان و زورگویان را می‌دهد»؛ یعنی جمهوری اسلامی را همین مردم سرپا کردند و همین مردم هم از آن دفاع می‌کنند.

امام‌ جمعه نایین خطاب به مسئولان بیان کرد: بیش از گذشته به مردم خدمت کنید، به حل مشکلات چند سال مانده بپردازید و اجازه ندهید مشکلات آن‌قدر بماند که مردم ناامید شوند؛ از جلسات کم‌بازده و کم‌خاصیت کم کنید و به مسائل اولویت‌دار مردم بپردازید، کارها را به اهلش بسپارید، از مشورت با اهل خبره خود را بی‌بهره نکنید، از کارهای پر سر و صدای پرخرج و کم‌فایده پرهیز کنید، برای کارهای عمیق فکری وقت بگذارید و کار غیرکارشناسی انجام ندهید.

وی یادآور شد: اگر مسئولان به این موارد توجه کنند، مردم طعم شیرین خدمت نظام اسلامی را خواهند چشید و در لحظات حساس پای کار خواهند بود، همان‌گونه که تاکنون بوده‌اند.

مطهرخو تصریح کرد: ما در همه زمینه‌ها در حال پیشرفت هستیم و این برای دشمنان سخت و گران است؛ به همین دلیل در حال تفرقه‌افکنی بین شیعه و سنی و بین شیعیان با اختلافات و مسائل کم‌ارزش هستند؛ باید به این موارد دقت کنیم.

وی با بیان اینکه دستاورد اخیر کشور، پرتاب ماهواره نور ۳ به فضا است که بسیار ارزش دارد، گفت: به فضل الهی مشکلات حل خواهد شد، آنچه بر عهده ماست، انجام وظیفه بوده و هرکس وظیفه خود را بشناسد و به نحو احسن انجام دهد، خدا وعده داده است که او را یاری خواهد کرد. یاری و فضل خدا با شما ملت غیور، سلحشور و شهید داده است؛ پس از فضل خدا ناامید نشوید، بر خستگی غلبه و قوی‌تر حرکت کنید.

فاطمه نصیری نایینی

انتهای پیام
captcha