پیشرفت‌های انقلاب در عرصه‌های مختلف رسانه‌ای شود
کد خبر: 4173383
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴

پیشرفت‌های انقلاب در عرصه‌های مختلف رسانه‌ای شود

امام جمعه ملایر به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز اشاره کرد و گفت: این دستاوردها باید بیشتر در رسانه‌ها بیان شود و به این دستاوردها مانند پیشرفت‌های نظامی، ماهواره‌ای و تکنولوژی بیشتر پرداخته شود.

امام جمعه ملایربه  گزارش ایکنا از همدان، حجت‌ الاسلام محمد علی ارزنده، امام جمعه ملایر امروز جمعه 14 مهر ماه در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: طبق فرموده قرآن کسانی که شهید شده‌اند گمان نکنید مرده‌اند بلکه زنده هستند و نزد خدای خود روزی می‌خورند، کسی که در راه خدا کشته می‌شود و به مقام شهادت نایل می‌شود با کسی که به مرگ طبیعی از دنیا برود فرق دارد چرا که شهدا  همه جا حضور داشته و تاثیر گذارند.

وی با اشاره به رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا در دوران‌های مختلف به ویژه هشت سال دفاع مقدس افزود: شهدا از همه چیز خود گذشتند و مهم‌ترین مسئله جبهه مسائل معنوی و حقایقی بود که شهدا با خدای خود داشتند که در هیچ قلم و بیانی نمی‌گنجد.

امام جمعه ملایر با تأکيد بر اینکه باید در یادواره‌ها و مراسم‌های گرامیداشت شهدا به مقام معنوی شهدا بیشتر پرداخته شود، افزود: اگر روحیه شهادت و ایثار در جامعه به ویژه در بین نسل جوان زنده نگه داشته و تبیین شود قطعا جوانان با این روحیه، اعتقاد رشد و زندگی می‌کنند و در این صورت هیچ دشمنی نمی‌تواند جسارتی به اعتقادات و ارزش‌های ما داشته باشد.

وی به دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی با رهبری اشاره کرد و گفت: در این دیدار رهبری پنج مرتبه به ریشه کنی و نابودی رژیم صهیونیستی اشاره کردند که روی سخنان رهبری به همه جهانیان و بلاد اسلامی بود و در این مورد تأکید کردند که چرا برخی کشورهای اسلامی به دنبال روابط با این رژیم از درون منزوی و پوسیده هستند که در حال فروریزی است.

ارزنده همچنین به هفته ناجا اشاره و با تبریک این هفته به نیروهای پرتلاش فراجا گفت: طبق فرموده امام صادق(ع) سه مسئله امنیت، عدالت و آسایش جزو ضروریت‌های یک جامعه بوده که برای داشتن عدالت و آسایش قطعا نیازمند امنیت هستیم و امنیت مقدم بر همه مسائل است.

وی آسایش و امنیت کشور را مرهون تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی دانست و تصریح کرد: کسانی که از آسایش خود و خانواده خود برای امنیت و آسایش کشور می‌گذرند  بر گردن تک تک ما حق دارند و به تعبیر رهبری این نیروی انظامی و شهدای فراجا مظلومند چرا که نیروی انتطامی در همه عرصه‌ها حضور داشته و پیش قراول هستند.

امام جمعه ملایر به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز اشاره کرد و گفت:  این دستاوردها باید بیشتر در رسانه‌ها بیان شود و به این دستاوردها مانند پیشرفت‌های نظامی، ماهواره‌ای و تکنولوژی بیشتر پرداخته شود.

وی با اشاره به دستاوردهای دولت مردمی طی دو سال گذشته گفت: موفقیت‌ها در حوزه روابط بین‌الملل، بهره‌برداری از طرح‌ها و جهاد علمی جوانان در حوزه‌های مختلف علمی جای تقدیر و دستمریزاد دارد.

ارزنده همچنین ضمن گرامیداشت هفته وقف و تلاشهای اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: در مناسبت‌های مختلف میز خدمت در نماز جمعه برپا می‌شود که لازم است برپایی این میز خدمت‌ها از قبل اطلاع رسانی شود.

 

انتهای پیام
captcha