دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در مورد سیستان‌وبلوچستان عملیاتی می‌شود
کد خبر: 4174493
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان:

دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در مورد سیستان‌وبلوچستان عملیاتی می‌شود

رضا شریفی با اشاره منویات مقام معظم رهبری در نشست با مردم سیستان‌وبلوچستان، گفت: دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در مورد این استان عملیاتی می‌شود.

رضا شریفی معاون استاندارسیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، رضا شریفی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان‌وبلوچستان روز گذشته، 18مهرماه، در نشست آسیب‌شناسی مدیریت بحران در دانشگاه‌ها با تأکید بر اغتشاشات و مسائل استان که در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم این استان اجرایی نشدن مصوبات دهه ۸۰ در اثر تنبلی و بی‌توجهی است که اگر این مصوبات اجرا می‌شد، شاهد این مشکلات نبودیم.
 
وی افزود: دانشگاه‌ها باید حضور مؤثری در کارگروه‌های تخصصی پیگیری بیانات رهبر انقلاب داشته باشند چراکه این امر در پیشبرد اهداف موثر است، دانشگاه باید به مکانی برای حل مسائل استان از طریق علمی تبدیل شود‌.
 
شریفی ادامه داد: در دهه ۸۰ ما درگیر جریانات قومی در سیستان‌وبلوچستان بودیم، بی‌توجهی و تنبلی نیز به این امر اضافه شد اما باید امروز با ثبات در اجرا این خلأها را برطرف کنیم، امروز دشمن با تحریک گسل مذهبی در استان سعی در برهم زدن توسعه این منطقه را دارد.
 
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: در اوج بحران ما شاهد بهترین وضعیت در دانشگاه‌های این استان بودیم که نشان از تدبیر خوب مدیران و بصیرت دانشجویان دارد، بهترین مولفه برای مدیریت بحران، حضور مسئولانه و اقناعی در صحنه است.
انتهای پیام
captcha