امیدآفرینی محور اصلی فعالیت‌های بسیج رسانه در کشور است
کد خبر: 4175382
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰

امیدآفرینی محور اصلی فعالیت‌های بسیج رسانه در کشور است

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: جهاد تبیین، خدمت و امیدآفرینی، سه وظیفه اصلی این سازمان در سراسر کشور تعیین شده است.

مرتضی کارآموزیان  رئیس سازمان بسیج رسانه کشور

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه استان، مرتضی کارآموزیان، رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، عصر روز گذشته، 22 مهر با بیان اینکه بسیج رسانه باید در جهت‌دهی و جریان‌سازی بیشتر از گذشته فعالیت داشته باشد گفت: جنگ ترکیبی دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی ادامه دارد که در این راستا رسانه‌ها در این جنگ نقش موثری در تبیین، اقناع و تغییر افکار عمومی به سمت امیدافزایی جامعه دارند.

وی ادامه داد: در برخی شهرها اتوبوس مطالبه‌گری راه‌اندازی شده که در این کار ابتکاری، رسانه‌ها علاوه بر روایتگری پیشرفت‌ها، مسائل و مشکلات مردم را پیگیری می‌کنند.

کارآموزیان به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال اشاره کرد و  افزود: رهبر انقلاب برای برگزاری این انتخابات پنج محور تعیین فرمودند که افزایش مشارکت در انتخابات جزو وظایف رسانه قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به اینکه امیدافزایی در جامعه توسط رسانه‌ها به طور حتم به افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی کمک خواهد کرد افزود: جهاد تبیین و امیدآفرینی محور فعالیت‌های بسیج رسانه در کشور است.

کارآموزیان از افتتاح رسمی کانون بسیج رسانه‌ در شاهرود خبر داد و گفت: این کانون از سال ۱۳۹۶ به طور غیررسمی فعالیت خود را آغاز کرده بود که با ثبت کد و صدور شناسنامه به ۲۱۵ کانون دیگر فعال کشور اضافه شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور از راه‌اندازی کانون‌های بسیج رسانه گرمسار و دامغان نیز با صدور شناسنامه خبر داد و افزود: بیشتر خبرنگاران و اهالی رسانه عضو سازمان بسیج رسانه هستند.

به گفته وی؛ 14 نشریه محلی، چهار پایگاه خبری، ۳۱ دفتر نمایندگی روزنامه‌ها و نشریات کشوری و پنج نمایندگی خبرگزاری در شهرستان شاهرود فعالند.

انتهای پیام
captcha