آغاز ثبت نام حج تمتع ویژه اساتید دانشگاه‌ها از ششم آبان
کد خبر: 4175626
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
مرتضی مطهری‌پور خبر داد:

آغاز ثبت نام حج تمتع ویژه اساتید دانشگاه‌ها از ششم آبان

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خبر داد: پیش ثبت نام متقاضیان اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۳ اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها ویژه دارندگان سند ودیعه حج از ۶ آبان ماه آغاز می‌شود.

آغاز ثبت نام حج تمتع ویژه اساتید دانشگاه‌ها از ششم آبانبه گزارش ایکنا، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام مرتضی مطهری‌پور، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: با عنایت به رضایت‌مندی بالای زائران دانشگاهی بیت الله الحرام، حرم شریف نبوی(ص) و ائمه مظلوم بقیع(ع) و تاثیرات این سفر در ایجاد فضای معنوی در محیط دانشگاه و تاثیرگذاری بر نسل جوان، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در راستای عمل به این حرکت پربرکت فرهنگی، نسبت به برنامه‌ریزی و ثبت‌نام اولیه سومین دوره اعزام متمرکز کاروان اساتید دانشگاه‌ها برای اعزام به حج تمتع در سال 1403 اقدام می‌نماید.
 
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد: این ثبت نام ویژه اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان تهران، البرز، قم، قزوین، مرکزی و شهرستان کاشان است که سند ودیعه حج تمتع تا تاریخ 15 فروردین ماه1387را دارا هستند.
 
وی افزود: مهلت ثبت‌نام اولیه در این دوره، از تاریخ 6 آبان لغایت 20 آذرماه سال جاری خواهد بود و اساتید در بازه زمانی مذکور باید به دفاتر نهاد در دانشگاه محل تدریس خود مراجعه و نسبت به تحویل مدارک اولیه اقدام نمایند.
حجت الاسلام مطهری‌پور گفت: با توجه به محدودیت ظرفیت این کاروان مختص اعضای هیئت علمی و اساتید شاغل در دانشگاه‌هاست و امیدواریم با بازگشایی سفرهای عمره بتوانیم در خدمت سایر دانشگاهیان محترم برای سفرهای معنوی زیارت بیت ا... الحرام و حرم شریف نبوی باشیم.
 
به گفته وی، ثبت‌نام قطعی پس از اعلام اولویت‌های اعزام از طرف سازمان حج و زیارت خواهد بود. از متقاضیان درخواست می‌گردد بعد از نهایی کردن ثبت نام، با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir نسبت به ویرایش و تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: برنامه‌های فرهنگی ویژه قبل، حین و پس از سفر حج برای کاروان در نظر گرفته شده و هزینه تمام شده، درجه کیفیتی کاروان و مبالغ پرداختی زائر بر مبنای اعلام سازمان حج و زیارت صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام
captcha