آزمون استخدام وزارت بهداشت در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4176713
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
همزمان با سراسر کشور؛

آزمون استخدام وزارت بهداشت در اردبیل برگزار شد

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان اردبیل از برگزاری آزمون استخدام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم‌زمان با سراسر کشور در اردبیل خبر داد.

آزمون استخدام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکیبه گزارش ایکنا، به نقل از جهاددانشگاهی واحد اردبیل، بهرنگ کوهی، معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان اردبیل، 28 مهرماه، ضمن اعلام این خبر گفت: این آزمون به همت مرکز آزمون جهاددانشگاهی با هدف تامین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد.

وی تعداد شرکت کنندگان در این آزمون را یک هزا و ۴۲۹ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۵۱۵ نفر را آقایان و حدود ۹۱۴ را بانوان تشکیل می‌دهد.

کوهی ادامه داد: در استان اردبیل دانشگاه پیام نور استان اردبیل تنها حوزه امتحانی مشخص شده است و شرکت‌کنندگان در این محل حاضر شده و به برای ورود به دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان اردبیل با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی گفت: نتایج آزمون کتبی برای همه مشاغل به غیر از دندانپزشکی و پزشکان متخصص، دهه سوم آبان ماه سال جاری و برای مشاغل دندانپزشکی و پزشکان متخصص، دهه سوم آذرماه ۱۴۰۲ از طریق سامانه hrtc.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha