انتقاد امام جمعه شیراز از تلاش برای تغییر ذهنیت‌ها نسبت به مسئله فلسطین
کد خبر: 4177346
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷

انتقاد امام جمعه شیراز از تلاش برای تغییر ذهنیت‌ها نسبت به مسئله فلسطین

نماینده ولی فقیه در استان فارس با انتقاد از افرادی که ناآگانه در پی تغییر ذهنیت نسبت به مسئله فلسطین هستند، گفت: عده‌ای می‌خواهند فلسطینی‌ها را مقصر جلوه دهند و بگویند چرا مسلمانان حمله کرده‌اند. در حالی که فلسطینی‌ها در تمام طول این سال‌ها مشغول دفاع هستند.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام،‌ نماینده ولی فقیه در استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام،‌ نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، اول آبان‌ماه در مراسم تجمع اعتراض‌آمیز جامعه قرآنی این استان در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه تشکر از جامعه قرآنی استان به دلیل انجام این حرکت ارزشمند و غیرتمندانه در دفاع از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: مسلماً وظیفه دینی هر مسلمان و وظیفه اخلاقی هر کسی که از انسانیت بویی برده، این است که نسبت به اتفاقاتی که در غزه در حال رخ دادن است، بی تفاوت نباشد.

وی افزود: کسانی که به خاک و خون کشیده شدن کودکان و زنان فلسطینی و شهادت مجاهدان این سرزمین برای دفاع از خاکشان را می‌بینند، موظف هستند که حمایت خود را از این مردم محروم و مظلوم اعلام کنند.

آیت‌الله دژکام با انتقاد از افرادی که ناآگانه در پی تغییر ذهنیت نسبت به مسئله فلسطین هستند، گفت: عده‌ای می‌خواهند فلسطینی‌ها را مقصر جلوه دهند و بگویند چرا مسلمانان حمله کرده‌اند. در حالی که فلسطینی‌ها در تمام طول این سال‌ها مشغول دفاع هستند. آن‌ها به کسی که خانه‌شان را اشغال کرده، واکنش نشان می‌دهند. آیا اسم این را می‌توان شروع کننده جنگ گذاشت؟ قطعاً این سخنان از سر نا آگاهی است و امیدوارم از روی غرض ورزی بیان نشود.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه تا زمانی که قدس آزاد نشود، مسئله دفاع ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: مسئله فلسطین یک زخم کهنه 80 ساله است که باید عفونتش کشیده و پانسمان شود.

وی تصریح کرد: به لطف خدا گردان‌های القسام درعملیات طوفان الاقصی، مسئله دفاع را به مرحله جدیدی رساندند و با یاری خدا و مجاهدت مسلمانان، به زودی این غده سرطانی عمل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha