راهیابی تمامی متسابقان بخش معارفی مسابقات قرآن بسیج به مرحله نهایی
کد خبر: 4178934
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
حجت‌الاسلام لیمویی بیان کرد:

راهیابی تمامی متسابقان بخش معارفی مسابقات قرآن بسیج به مرحله نهایی

مدیر دارالقرآن بسیج با اشاره به برگزاری آزمون مرحله نیمه‌نهایی بخش معارفی مسابقات قرآن بسیج گفت: با توجه به اختلال‌های صورت گرفته در این آزمون تصمیم گرفته شد، تمام افراد حاضر در این مرحله، فارع از حضور یا عدم حضور در آزمون، امکان حضور در مرحله نهایی را داشته باشند.

راهیابی تمامی متسابقان بخش معارفی مسابقات قرآن بسیج به مرحله نهایی

به گزارش ایکنا، طی روزهای اخیر مرحله اول(نیمه‌نهایی) بخش معارفی سی‌اُمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج به صورت آنلاین و در رشته‌های مختلف برگزار شد.

آزمونی که البته در چند نوبت با اختلال مواجه شد و مسئولان برگزاری مسابقات را ناگزیر از تغییر زمان برگزاری آزمون در چند نوبت کرد، با این وجود آزمون اواخر هفته گذشته با حضور حداکثری شرکت‌کنندگان برگزار شد اما ظاهراً هنوز هم عده‌ای موفق به حضور در این آزمون نشده‌اند. در همین ارتباط گفت‌وگوی کوتاهی با رئیس دارالقرآن بسیج صورت گرفته است.      

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا لیمویی، مدیر دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به اینکه بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در دو مرحله نیمه‌نهایی و نهایی برگزار می‌شود، گفت: بر اساس برنامه صورت گرفته ابتدا برنامه‌ریزی شده بود این آزمون در رشته‌های مختلف طی یک روز برگزار شود که در روز آزمون، با اختلال در سامانه مواجه شدیم.

راهیابی تمامی متسابقان بخش معارفی مسابقات قرآن بسیج به مرحله نهایی

وی افزود: بعد از این اختلال بلافاصله برنامه‌ریزی برای برگزاری آزمون در رشته‌های مختلف در زمانبندی مجزا و تفکیک شده از هم صورت گرفت و اطلاع‌رسانی لازم هم به عمل آمد. در این بازه زمانی نیز شرکت‌کنندگان برخی از رشته‌ها موفق به حضور در آزمون نشدند. یکی از دلایل حضور نیافتن این افراد در آزمون، سرعت اینترنت و محدود بودن زمان پاسخگویی به سوالات بود. 

لیمویی بیان کرد: در همین راستا برای اینکه امکان حضور در آزمون برای تمامی شرکت‌کنندگان بخش معارفی فراهم شود و فرصت مجددی به افرادی که از آزمون نیمه‌نهایی جا مانده‌اند، داده شود، امکان حضور همه شرکت‌کنندگان بخش معارفی در مرحله نهایی را فراهم کردیم.

مدیر دارالقرآن بسیج با اشاره به اینکه در مرحله نیمه‌نهایی بخش معارفی مسابقات قرآن بسیج 40 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده تمام این 40 هزار نفر امکان حضور در آزمون مرحله نهایی را خواهند داشت. آزمون مرحله نهایی آذرماه و در ایام هفته بسیج برگزار می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: آزمون مرحله نیمه‌نهایی 22 سؤال داشت و آزمون مرحله نهایی که در سطح دشوارتری برگزار می‌شود 42 سوال خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha