آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4190805
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در اردبیل برگزار شد

رئیس جهاددانشگاهی اردبیل از برگزاری یازدهمین دوره آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی استان و آزمون طرح شهید زین‌الدین در این واحد خبر داد.

برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و طرح شهید زین‌الدین در اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از جهاددانشگاهی اردبیل، حسام رسولی، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، ۹ دی‌ماه در سخنانی اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور، یازدهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و آزمون طرح شهید زین‌الدین از سوی جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه یازدهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در دو حوزه امتحانی دانشگاه محقق اردبیلی و دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد، تصریح کرد: در این آزمون تعداد یک هزار و 683 نفر داوطلب با هم به رقابت پرداختند.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با تشریح طرح آزمون استخدامی شهید زین‌الدین گفت: در دولت سیزدهم با نامگذاری مجوز‌های استخدامی به نام شهدا، طرح شهید زین‌الدین به‌منظور جذب و استخدام نیروی مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی به استان‌های سراسر کشور ابلاغ شده است که در استان اردبیل نیز با رقابت دو هزار و 754 نفر داوطلب این آزمون در اردبیل برگزار شد و نتیجه آزمون به‌زودی در سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir اعلام خواهد شد.

در ادامه برگزاری این آزمون، همچنین کاظم دبیر، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل از روند برگزاری آزمون‌های یاد شده بازدید کرد و گفت: روند برگزاری در این آزمون به‌طور مناسب و با امنیت کامل رعایت شده است.

همچنین، علی خوش‌اقبال فرد، معاون مدیرکل جذب سازمان اداری و استخدامی کشور از روند برگزاری این آزمون بازدید کرد.

انتهای پیام
captcha