۱۰۷ هیئت از ۱۳ ملیت توسط همسران طلاب المصطفی مدیریت می‌شوند
کد خبر: 4192034
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹
رئیس مرکز امور خانواده المصطفی

۱۰۷ هیئت از ۱۳ ملیت توسط همسران طلاب المصطفی مدیریت می‌شوند

رئیس مرکز امور خانواه جامعه المصطفی از فعالیت ۱۰۷ هیئت علمی، فرهنگی، تربیتی و مذهبی از ۱۳ ملیت که توسط همسران طلاب جامعه المصطفی اداره می‌شود، خبر داد.

سیدتقی قاضوی، رئیس مرکز امور خانواده و طلاب جامعه المصطفی

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام سیدتقی قاضوی، رئیس مرکز امور خانواده و طلاب جامعه المصطفی العالمیه عصر امروز پنجشنبه ۱۴ دیماه در دومین گردهمایی بانوان فاطمی المصطفی که در مجتمع امین قم برگزار شد، در سخنانی ضمن گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی روز گذشته گلزار شهدای کرمان، گفت: شور و شوق و ارادت مردم به مزار شهید حاج قاسم سلیمانی دشمن را به حدی از رذالت رسانده است که دست به جنایتی چنین فجیع می‌زند.

وی با تقدیر از همه دست‌اندرکاران برگزاری این گردهمایی به ویژه مسئولان هیئت‌ها، افزود: در حال حاضر ۱۰۷ هیئت از ۱۳ ملیت توسط همسران طلاب المصطفی مدیریت می‌شود که ۲۹ هیئت در مشهد، ۶ هیئت در اصفهان و ۷۹ هیئت در قم به فعالیت مشغول هستند.

رئیس مرکز امور خانواده المصطفی بیان کرد: هیئت‌های المصطفی جنبه آموزشی، فرهنگی، تربیتی و مذهبی دارند و بنابراین فعالیت‌هایی همچون آموزش‌های مهارتی، معارفی، فرهنگی و … را پیگیری می‌کنند.

در ابتدای این گردهمایی، خانم عظیمی، مدیر هیئت بانوان فاطمی المصطفی، گزارشی از فعالیت‌های هیأت خانواده‌های المصطفی در عرصه‌های مختلف ارائه کرد.

انتهای پیام
captcha