برگزاری پویش نذورات در مرکز نیکوکاری تخصصی قرآن در گلستان
کد خبر: 4193861
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸

برگزاری پویش نذورات در مرکز نیکوکاری تخصصی قرآن در گلستان

مسئول مرکز نیکوکاری تخصصی قرآن در گلستان به برگزاری پویش نذورات قرآن در مرکز نیکوکاری تخصصی قرآن کریم اشاره کرد و گفت: در این پویش افراد می‌توانند با واریز مبلغ ۱۴ هزارتومان به صورت ماهانه به شماره حساب این مرکز در این پویش شرکت کنند.

محترم قلی پور مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآنی گلستانمحترم قلی پور، مسئول مرکز نیکوکاری تخصصی قرآن در گلستان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رجب در گفت‌ وگو با ایکنا از گلستان گفت: نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی قرآن کریم در استان گلستان افتتاح شد.

رئیس مرکز تخصصی نیکوکاری قرآن کریم با اشاره به اینکه این مرکز با هدف فعالیت‌های قرآنی و کمک‌رسانی به قرآن‌آموزان، حافظان، قاریان و مربیان قرآنی تأسیس شده است، ادامه داد: امیدواریم تا با توجه به شرایط جامعه و وضعیت اقتصادی بتوانیم در حوزه درمان، تحصیلی، جهیزیه، معیشتی، سبدکالا، تهیه قرآن و ... یاریگر دوستان باشیم.

قلی‌پور با بیان‌اینکه این مرکز 3 ماه گذشته توسط 7 نفر از اعضای فعال قرآنی در اداره کل کمیته امداد به صورت رسمی ثبت شده است، اظهار کرد: این صندوق زیر نظر اتحادیه تشکل‌های قرآنی گلستان بوده که قریب به یک ماهی است که تبلیغات آن را به صورت رسمی و در فضای مجازی شروع شده است.

وی با اشاره به《پویش نذورات قرآن》در این مرکز نیکوکاری تخصصی قرآن کریم، گفت: در این پویش افراد می‌توانند با واریز مبلغ ۱۴ هزارتومان به صورت ماهانه به شماره حساب ۸۸۱۳۶۸۹۲۵ و یا به شماره کارت 6037997971692711 در این پویش شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha