قیاس پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی قیاس هیچ با همه است
کد خبر: 4195320
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی:

قیاس پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی قیاس هیچ با همه است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: قیاس پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی قیاس هیچ با همه است.

قیاس پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی قیاس هیچ با همه است‌به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، تقی صادقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی، امروز دوم بهمن ماه نشست با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: باید تبیین شود که از کجا به کجا رسیدیم و دستاوردهای نظام آن‌قدر روشن است که با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست.

وی تاکید کرد: با توجه به استقلال، عزت، آبادانی و شرفی که حاصل شد، قیاس پیش و پس از پیروزی انقلاب قیاس هیچ با همه است به‌گونه‌ای که امروز خود سلطنت‌طلب‌ها به عظمت جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن اذعان دارند.

صادقی با بیان اینکه این نعمات انقلاب و این دستاوردها، کار خود ملت است، خودشان به جبهه رفتند و خود برای اعتلای میهن تلاش کردند، ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی تحقق آرمان‌های ملتی است که همواره تمدن‌ساز و منشا تحول بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: جمهوری اسلامی، آزادی و سربلندی را برای همه انسان‌ها به ارمغان آورد و متاسفانه ملت رشید ایران در یک دوره سیاه گرفتار خفت و سرافکندگی شده بود که در شان این ملت نبود.

وی گفت: شیوه حکمرانی پیش از انقلاب، تحقیر یک ملت بزرگ بود و دنیا شاهد بود که ملت با آن عظمت تاریخی به چه ذلتی گرفتار شده است.

صادقی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی خداوند نعمت بزرگی را نصیب ما کرد و با مجاهدت خود ملت، عزت و عظمت به آنان برگشت‌.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: مستنداتی موجود است که کشور چه در عرصه داخلی و چه در عرصه خارجی به چه شرایط بدی گرفتار شده بود امابر خلاف تصور حتی خود انقلابیون، انقلاب اسلامی پیروز شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز ایران اسلامی به چنان عظمتی رسیده است که در هیچ کجای معادلات دنیا نمی‌توان آن را نادیده گرفت و معاندان در این شکوه و عزت درمانده‌اند.

وی افزود: قطعا گرفتاری‌ها و مشکلاتی هم در کشور وجود دارد که اینها در شان این ملت و این ایثارگری‌ها نیست حتی یک لکه سیاه هم برای این نظام سنگین است و باید برای رفع آن تلاش کرد.

صادقی ادامه داد: باید دستاوردهای نظام را یادآوری و اطلاع‌رسانی کرد و قرآن هم سفارش کرده است که دستاوردهای ایام‌الله‌ها را مرتب یادآوری کنید که اگر نشود کفران نعمت است.

وی تاکید کرد: امروز رسالت رسانه سنگین است، هم می‌توانیم امید بدهیم و هم می‌توانیم سیاه‌نمایی کنیم که این عظمت نادیده گرفته شود.

وی افزود: امروز باید این انقلاب را که برای رضای خدا و برای قدرت و عظمت یک ملت و برای تمدن‌سازی بود، ترویج کرد و دستاوردهای آن را یادآور شد.

در این نشست هر یک از اصحاب رسانه و اعضای کمیته رسانه ستاد دهه مبارک فجر، به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام
captcha